رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی:
عبدالمهدی نصیرزاده ورزشکار نام آشنای سالهای نه چندان دور سیرجان و استان کرمان که ریاست سازمان لیگ فدراسیون کشتی را برعهده دارد در گفتگو با دیدبان خبر، پتانسیل های بالای سیرجان در ورزش کشتی را مهم و ارزشمند برشمرد.
کد خبر: ۸۸۸۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷ 18 August 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی هیات کشتی سیرجان، وی در این گفتگو اظهار داشت: یک دهه است که ورزش کشتی سیرجان پا از منطقه فراتر گذاشته و با موفقیت هایی که کسب کرده، از کشتی فارس و یزد و کرمان و سیستان و بلوچستان فاصله گرفته است.

کشتی سیرجان به زودی قهرمان المپیکی معرفی خواهد کرد

رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه سیرجان در توسعه‌ی زیر ساخت ها و نیز معرفی استعدادهای ورزشی ظرفیت بالایی دارد، تصریح کرد: می توان به جرات و افتخار گفت تاکنون 5 نفر از کشتی گیران سیرجانی به اردوهای تیم ملی دعوت شدند و این نشان می دهد که سیرجان می تواند نماینده خوبی در کشتی کشور باشد.

وی افزود: سال گذشته تیم سیرجان در لیگ برتر با قدرت تمام و اراده موفق شد در مسابقاتی که همه‌ی حرفه ای ها و قهرمانان جهان حضور داشتند و در لیگی که در دنیا جزو برترین ها و باکیفیت ترین هاست و حتی قهرمانان جهان و المپیک نیز شرکت در آن را برای خود افتخار می دانند، مقام سوم را کسب کند.

عبدالمهدی نصیرزاده گفت: البته کشتی سیرجان در سنوات قبل هم فعال بوده اما موفق به کسب مقام و حضور بر روی سکو نشد؛ هر چند بنده در دوره ای نسبت به برخی موارد انتقاد داشتم و اکنون بر همان نقدها پایبندم اما معتقدم بخشی از اقدامات همان زمان نقطه عطفی در رشد و شکوفایی کشتی سیرجان شد.

رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی با اشاره به حضور کشتی سیرجان در جام باشگاه های کارگران جهان یادآور شد: این امر اتفاق ارزنده ای بود؛ جایی که کشتی گیران سیرجان شایستگی حضور در فینال را هم داشتند.

وی ادامه داد: جامعه مظلوم کشتی بدون ادعا، اگر فقط ۵ درصد از هزینه ای که در سیرجان صرف فوتبال می شود را کشتی این شهر کنند، همین کشتی گیران حرف برای گفتن دارند و ویژگی فیزیکی مردم سیرجان به گونه ای است که حتی کشتی سیرجان در سال آینده می تواند قهرمان المپیکی معرفی کند.

نصیرزاده بیان کرد: سالها در ورزش کشتی در کسوت مربیگری و کشتی گیر بوده ام و با جرات می گویم و این حرف تبعات دارد اما آن روز نزدیک است و سیرجان با توجه به ظرفیت های موجود می تواند میزبان جام تختی و جام باشگاه های جهان باشد؛ چرا که خوشبختانه زیر ساخت ها، امکانات، هتلینگ و ترانسپورت مناسب و حمایت مسوولان در سیرجان فراهم است.

همچنین مجتبی قنبری نایب رییس هیات کشتی سیرجان از اختصاص ۵۰ میلیون تومان از سوی شورای شهر و شهرداری سیرجان خبر داد و گفت: مصوبه شورا به کمیته انطباق فرمانداری ارسال شده و پس از تایید، به هیات کشتی سیرجان تزریق می شود.

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار