قرعه کشی بیستمین دوره لیگ برتر کشتی انجام شد؛
مدیر روابط‌عمومی هیات کشتی سیرجان از برگزاری مراسم قرعه کشی بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی، جام یادگار امام (ره) و سرگروهی این تیم خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸ 22 August 2020

به گزارش «تابناک»؛ مهدی طیبی افزود: در این مراسم که با حضور جمعی از پیشکسوتان، مسوولان و نمایندگان تیم های حاضر، در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، هیات کشتی سیرجان بعنوان سرگروه با یک قرعه خوب روبرو شد.

هیات کشتی سیرجان سرگروه الف لیگ برتر شد

وی بیان کرد: بر این اساس اسامی تیم های شرکت کننده و گروه بندی انجام شده در کشتی آزاد با حضور 10 تیم و در گروه الف: دانشگاه آزاد اسلامی- استقلال تهران- پالایش نفت کرمانشاه- هیأت کشتی گلستان- شهرداری بجنورد و گروه ب: بازار بزرگ ایران- هیأت کشتی قائمشهر- پاس تهران- ستارگان ساری- ویزازون به مصاف هم می‌روند.

مدیر روابط‌عمومی هیات کشتی سیرجان گفت: در کشتی فرنگی که با حضور 11 تیم از جمله هیات کشتی سیرجان انجام می‌شود، در گروه الف: هیأت کشتی سیرجان – فولاد اکسین خوزستان- آریوبرزن بهبهان- رعد پدافند ارتش و گروه ب: دانشگاه اسلامی – صبانور کردستان- احتشام گستر خوزستان- هیأت کشتی خراسان جنوبی و در گروه ج: بازار بزرگ ایران- هیأت کشتی یزد- شهدای مدافع حرم قم با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مهدی طیبی حضور کشتی گیران سیرجانی در این دوره از رقابت ها را بسیار ارزشمند و قابل توجه برشمرد و یادآور شد: با توجه به اینکه فدراسیون کشتی هنوز مجوز برگزاری مسابقات لیگ برتر را از ستاد مقابله با کرونا نگرفته است تاریخ برگزاری این مسابقات مشخص نیست.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار