فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان خبر داد؛
فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از کشف 202 کیلو و پانصد گرم ترياك در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶ 22 August 2020

به گزارش «تابناک»؛ سرهنگ محمدرضا ایران نژاد در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیرجان با کار اطلاعاتی از انتقال یک محموله مواد مخدر مطلع شدند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان سیرجان با کار اطلاعاتی یک دستگاه خودروی پژو 405 حامل مواد مخدر را در یکی از محور های مواصلاتی شناسایی و متوقف کردند.

کشف 200 كيلو تریاک و احشام سرقتی در سیرجان

وي بیان کرد: در بازرسی بعمل آمده از خودرو توقيفي، 202 کیلو  و پانصد گرم تریاک کشف  و یک قاچاقچی دستگیر شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی برای سیر مراحل قانونی، خاطرنشان کرد: مبارزه با پديده شوم مواد مخدر با جديت از سوي پليس دنبال مي شود که شهروندان نيز مي توانند با انعکاس موارد مشکوک به پليس با شماره 110 ياريگر خادمان نظم و امنيت باشند.

سرهنگ محمدرضا ایران نژاد همچنین از دستگيري 2 سارق احشام و کشف 11راس گوسفند سرقتی در این شهرستان خبر داد. و گفت: در پي وقوع سرقت احشام در یکی از روستاهای شهرستان، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان به صورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت و سرانجام با تلاش شبانه روزي مأموران پلیس آگاهی در اين رابطه 2 متهم شناسایي و در يك عمليات غافلگيرانه دستگير شدند.

وی افزود: این متهمان دربازجويي هاي انجام شده به سرقت11 راس گوسفند به ارزش 400 میلیون ریال از یکی از روستاهای شهرستان سیرجان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان سیرجان با اشاره به معرفی سارقان به مراجع قضایی، از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارهای پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ مهدی طیبی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار