استاندار ایلام در دیدار با معاون امور مجلس وزیر کشور پیگیر خواسته ها و مطالبات مردمی شد.
کد خبر: ۹۰۸۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱ 13 October 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛قاسم سلیمانی‌دشتکی با محمدجواد کولیوند قائم‌ مقام وزیر کشور در امور مجلس دیدار و گفت و گو کرد.

استاندار ایلام در این دیدار ضمن ارئه گزارشی از سفر رئیس و اعضای کمیسیون انرژی مجلس به استان خواستار پیگیری مطالبات استان در این حوزه شد و گفت: یکی از مطالبات مهم و مردمی استان بحث استقلال دفتر نمایندگی نفت و گاز در استان است و در سفر اعضای کمیسیون انرژی به استان وعده پیگیری این مطالبه به حق مردم استان داده شد.

در ادامه این دیدار معاون پارلمانی وزیر کشور برای پیگیری امور مربوط به استان قول مساعد را داد.

دیدار استاندار ایلام با معاون سازمان برنامه و بودجه

استاندار ایلام و نماینده استان در مجلس شورای اسلامی با معاون سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار کردند.

سلیمانی‌دشتکی به اتفاق بهزاد علیزاده امروز دوشنبه ۲۱ مهر ماه با سید حمید پورمحمدی معاون سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار که مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز حضور داشت استاندار ایلام و نماینده استان در مجلس شورای اسلامی در خصوص پیگیری مسائل و مشکلات استان از جمله تخصیص اعتبارات مصوب شده سفر دکتر نوبخت به استان، تامین اعتبار احداث شبکه فاضلاب و تصفیه خانه در شهرستان آبدانان، احداث راه چم سرخ - حاضر میل، تسریع در روند تامین مالی آزادراه پل زال- مورموری-دهلران-مرز چیلات و تامین اعتبار طرح اتصال ایلام به شبکه ریلی کشور بحث و مذاکره کردند.

بر اساس این گزارش استاندار ایلام و نماینده استان در مجلس شورای اسلامی همچنین نسبت به الحاق محدوده دهلران تا اندیمشک و طرح اتصال جنوب استان به راه آهن سراسری بحث و گفتگو کردند.

گفتنی است که در این دیدار معاون سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص مسائل و مشکلات مطرح شده دستورات لازم را صادر کردند. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار