استان قم بر خلاف مسابقات سال 1398 لیگ‌های برتر و دسته اول والیبال زنان ایران امسال هیچ نماینده‌ای در این سطح از رقابت‌های باشگاهی بانوان کشور ندارد.
کد خبر: ۹۰۹۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴ 15 October 2020

به گزارش تابناک قم، در شرایطی که سال گذشته استان قم در مسابقات باشگاهی والیبال زنان ایران دو تیم در لیگ‌های برتر و دسته اول داشت، اما برای فصل جدید این مسابقات قم نماینده‌ای ندارد و دلخوشی علاقمندان به این رشته، حضور تیمی به نام رعد پدافند هوایی در لیگ دسته اول مردان کشور است.

در لیگ برتر سال 1398 والیبال بانوان ایران تیم افق به نمایندگی از استان قم به میدان رفت، تیمی که هدایت آن را سعیده‌سادات خلیلی بر عهده داشت اما امسال از خلیلی و شاگردانش در لیگ برتر هیچ خبری نیست که البته یکی از مهتمرین دلایل آن را می‌توان نداشتن حامی مالی و شرایط کرونایی کشور عنوان کرد.

همچنین در رقابت‌های فصل 1398 لیگ دسته اول والیبال بانوان باشگاه‌های ایران تیمی به نام زوپری به نمایندگی از استان قم به مصاف رقبا رفت، تیمی که مربیگری آن را مهسا آراسته بر عهده داشت اما امسال هم خبری از زوپری نیست و هم آراسته که مربی تیم والیبال سایپا تهران شده است.

در واقع در قرعه‌کشی فصل جدید مسابقات باشگاهی زنان ایران که اسامی تیم‌های آن توسط فدراسیون والیبال اعلام شده، هیچ خبری از نمایندگان قم نیست! موضوعی که می‌تواند نگرانی‌هایی را ایجاد کند، سئوالی که به ذهن می‌رسد این است که آیا در هیأت والیبال که سال اول فعالیت خود را با قدرت پیش رفت، اتفاقی افتاده که سه تیم والیبال قم در بخش مردان و زنان به یک تیم تبدیل شده‌اند؟

در غیاب تیم لیگ برتری بانوان قم مراسم قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های زنان کشور اوایل مهر ماه با حضور ۹ تیم سایپا، ذوب‌آهن اصفهان، باریج‌اسانس کاشان، پیکان، سرو قامتان بابل، اطلس تهران، ستارگان فارس، اکسون تهران و شهرداری قزوین برگزار شد اما با کناره‌گیری اطلس و جایگزینی تیم خجسته اسلامشهر به جای باریج‌اسانس کاشان، لیگ برتر والیبال بانوان هشت تیمی برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، لیگ برتر زنان ایران با عنوان جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از روز اول آبان با حضور هشت تیم آغاز می‌شود و دور رفت مرحله مقدماتی در مدت 43 روز و در قالب هفت هفته با انجام 28 مسابقه به انجام خواهد رسید، همچنین بازی‌های دوره جدید لیگ دسته اول زنان ایران نیز بدون حضور تیمی از قم با حضور 14 تیم در دو گروه برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار