تیم کشتی فرنگی شهدای مقاومت بسیج قم دیدارهای دور رفت از مرحله مقدماتی لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور را با کسب رتبه چهارم به پایان رساند.
کد خبر: ۹۱۰۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰ 18 October 2020

به گزارش تابناک قم، شاگردان روح‌الله میکائیلی در تیم کشتی فرنگی شهدای مقاومت بسیج قم که برای رویارویی با حریفان خود در نیم‌فصل نخست مرحله گروهی لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور به سالن 12 هزار نفری آزادی تهران رفته بودند، با یک برد و سه باخت این مرحله را پشت‌سر گذاشتند.

این مرحله از رقابت‌ها با عنوان جام یادگار امام (ره) و گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، به مدت دو روز و با اعمال تمام تمهیدات بهداشتی برگزار شد، در حالی که کشتی‌گیران قم سه مسابقه متوالی را به حریفان واگذار کرده و آخرین رقابت خود را از نماینده خوزستان بردند.

در مجموع از گروه دوم مقدماتی لیگ برتر کشتی فرنگی ایران 10 مسابقه برگزار شد که در نهایت تیم بازار بزرگ ایران با کسب چهار پیروزی متوالی در صدر جدول ایستاد و تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، صبا نور کردستان، شهدای مقاومت بسیج قم و احتشام گستر کارون در رده‌های دوم تا پنجم جای گرفتند.

تیم شهدای مقاومت بسیج قم در نخستین مسابقه خود به مصاف تیم دانشگاه آزاد اسلامی رفت که با نتیجه نزدیک 6 بر 4 مغلوب شد، مسابقه‌ای که در آن محمد جانقلی در 60 کیلوگرم، ابوالفضل زینی‌رفاه در 67 کیلوگرم، امیر عبدی در 72 کیلوگرم و امیرمحمد بیات در 130 کیلوگرم چهار کشتی‌گیر پیروز نماینده استان قم بودند اما این تیم با بدشانسی نتیجه را واگذار کرد.

مسابقه دوم تیم شهدای مقاومت بسیج قم با صبا نور کردستان یک جدال سخت و نفس‌گیر بود که در نهایت با نتیجه 8 بر 2 به نفع حریف کردستانی تمام شد، در این رقابت امی زالی در وزن 72 کیلوگرم و هدایت کبیری در وزن 77 کیلوگرم دو کشتی‌گیر پیروز در ترکیب نماینده استان قم بودند.

سومین رقابت کشتی‌گیران تیم شهدای مقاومت بسیج قم در مقابل قوی‌ترین تیم مسابقات یعنی بازار بزرگ ایران برگزار شد، پیکاری که نتیجه‌اش 9 بر 1 به نفع بازاری‌ها رقم خورد و امیر عبدی تنها کشتی‌گیری بود که توانست در وزن 72 کیلوگرم با عبور از سد حریف خود یک برد در کارنامه نماینده قم به ثبت برساند.

شاگردان روح‌الله میکائیلی در تیم شهدای مقاومت بسیج قم در آخرین مسابقه خود به مصاف تیم احتشام گستر کارون رفتند و با نتیجه 6 بر 4 به برتری رسیدند، در این مسابقه حسین جاویدی در وزن 60 کیلوگرم، محسن مدهنی در وزن 63 کیلوگرم، ابوالفضل زینتی‌رفاه در وزن 67 کیلوگرم، امیر عبدی در وزن 72 کیلوگرم، هدایت کبیری در وزن 82 کیلوگرم و شاهرخ میکائیلی در وزن 130 کیلوگرم پیروزی‌های نماینده قم را رقم زدند.

نتایج مسابقات گروه دوم:

بازار بزرگ ایران 9 – 1 احتشام گستر خوزستان

دانشگاه آزاد اسلامی 7 – 3 صبا نور کردستان

صبا نور کردستان 10 – صفر احتشام گستر کارون

دانشگاه آزاد اسلامی 6 – 4 شهدای مقاومت بسیج قم

بازار بزرگ ایران 7 – 3 دانشگاه آزاد اسلامی

صبا نور کردستان  8 – 2 شهدای مقاومت بسیج قم

دانشگاه آزاد اسلامی 9 – 1 احتشام گستر کارون

بازار بزرگ ایران 9 – 1 شهدای مقاومت بسیج قم

بازار بزرگ ایران 9 – 1 صبا نور کردستان

شهدای مقاومت بسیج قم 6 – 4 احتشام گستر کارون

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار