رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: چهار هزار میلیارد ریال اعتبار مصوب از سفر زمستان پارسال رییس‌جمهوری و نیز وعده رییس سازمان برنامه و بودجه به پروژه‌های این استان اختصاص یافت.
کد خبر: ۹۱۲۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹ 27 October 2020

داود شایقی روز سه‌شنبه‌ بیان کرد: از این اعتبار یک هزار میلیارد ریال برای تکمیل راه‌آهن اردبیل _ میانه اختصاص می‌یابد تا این پروژه همچنان با قوت و قدرت ادامه یافته و تا  پایان دولت دوازدهم آماده بهره‌برداری شود.

وی از اختصاص ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تداوم اجرای پروژه شهری پل قدس اردبیل خبر داد و گفت: این پروژه نیز در چند جبهه کاری و به صورت شبانه‌روزی در حال اجراست.

شایقی افزود: مابقی این اعتبارات صرف پروژه‌های بزرگراهی از جمله  اردبیل، مشگین‌شهر، کلور_ درام،  جاده رضی _ گرمی و گرمی _ بیله‌سوار خواهد شد.

 

او افزود: بخشی از این اعتبارات به تصفیه‌خانه فاضلاب شهر نیر و نمین، پایاب سد خداآفرین و طرح آبرسانی نمین و عنبران اختصاص خواهد یافت.

وی ادامه داد: با بازدیدی که معاون رییس‌جمهوری  و رییس سازمان برنامه و بودجه از موزه دفاع مقدس داشتند، قرار شد اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه اختصاص یابد که از این تخصیص اعتبار  مبلغی  نیز به این پروژه تزریق خواهد شد.

دبیر شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل افزود: در روزهای آینده با تخصیص و جذب ۱۰۰ درصدی این اعتبارات،  تزریق و هزینه آن را به پروژه‌های عمرانی و زیربنایی استان شاهد خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار