معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت البرز با اشاره به برخورد با واحدهایی که گرانفروشی می کنند، اظهار کرد: از ماه پیش تا کنون چهار فروشگاه زنجیره‌ای به دلیل گران فروختن اجناس به مردم به تعزیرات معرفی شده اند و امروز هم پرونده یک فروشگاه دیگر جهت رسیدگی به تعزیرات ارجاع داده شده است.
کد خبر: ۹۱۲۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴ 27 October 2020

قیمت درج شده روی کالا، ملاک فروش آن است/ برخی فروشگاهها قیمت کالاها را دستکاری می‌کنند!!

به گزارش «تابناک البرز» کوروش مرادی گفت: به واسطه مشکلات پیش آمده در کشور از جمله اعمال تحریم‌ها، نوسانات ارزی، بالا رفتن هزینه حمل و نقل و مشکلات واردات مواد اولیه، هزینه تولید بالا رفته است.

وی افزود: ما منکر افزایش قیمت تولیدات و کالاهای مصرفی مردم نیستیم ولی برای اینکه تولید در کشور جریان داشته باشد چاره‌ای جز اعمال تغییر قیمت‌ها وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه گرانی‌ها را قبول داریم ولی زیر بار گرانفروشی نمی‌رویم، گفت: اینکه فروشگاهی قیمت کالاها را دستکاری کند و از مردم بیشتر از قیمت درج شده روی کالا دریافت کند اصلاً پذیرفتنی نیست.

این مسئول اضافه کرد: گرانفروشی تخلف است و مردم در صورت مشاهده می‌توانند موضوع را با ۱۲۴ یا ۱۳۵ درمیان بگذارند تا در اسرع وقت به شکایت آنها رسیدگی شود.

مرادی تاکید کرد: البرز از لحاظ دریافت شکایت‌های مردمی در این حوزه در رتبه دوم کشور قرار دارد و  از لحاظ رسیدگی هم در رتبه سوم کشور قرار گرفته است.

وی گفت: مردم فراموش نکنند که ملاک خرید کالا قیمت درج شده روی آن است و نباید به هیچ وجه زیر بار پرداخت هزینه بیشتر بروند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار