سجاد سلیمانی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه گفت: تا کنون آمار متخلفین و رانندگانی که از ماسک استفاده نمی کنند کمتر از ٢ درصد بوده و بیش از ٩٠ درصد، حین خدمات از ماسک استفاده می کنند.
کد خبر: ۹۱۲۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱ 29 October 2020

سجاد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: اقدامات مربوط به مقابله با شیوع ویروس کرونا شامل ضد عفونی وگندزدایی تاکسی ها و اتوبوس ها به صورت ثابت و سیار، توزیع ماسک و ضدعفونی سطوح به صورت روزانه (که مرحله ی هفتم آن درحال اجراست) تا کنون بیش از ۴۰ هزار ماسک و محلول ضدعفونی کننده توزیع شده است.
همچنین بحث فاصله گذاری اجتماعی خصوصا در اتوبوس ها انجام شده و رانندگان تاکسی نیز ملزم به رعایت آن هستند و تعداد سرنشیان صندلی عقب نباید بیش از دو نفر باشد.

وی افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا این لحظه بیش از ۳۱۶ دستگاه تاکسی متخلف در سطح شهر شناسایی شده اند که توقیف و برخورد لازم با آنها صورت گرفته و این اقدامات را کماکان ادامه می دهیم. تاکنون باتوجه به شکایات رسیده آمار افراد متخلف و رانندگانی که پروتکل ها رارعایت نمی کنند و از ماسک استفاده نمی کنند، کمتر از ۲ درصد بوده است و بیش از۹۰ درصد تاکسی ها حین خدمات رسانی از ماسک استفاده می کنند.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه بیان داشت: هرچند دراوایل شیوع ویروس کرونا اعتراضاتی درخصوص عدم رعایت پروتکل های بهداشتی داشتیم اما بعد از اجرای طرح توقیف تاکسی ها و جریمه های نقدی اکثر تاکسی دارها خود را ملزم‌ به رعایت قوانین دانستند و با توجه به آمار میدانی تاکنون موردی از فوتی بر اثر بیماری کرونا درحوزه ی تاکسی رانی نداشته ایم و این نشان دهنده ی موثر بودن اقدامات پیش گیرانه است.

سلیمانی تاکید کرد: اگر مردم موردی از تخلف و عدم رعایت موارد بهداشتی توسط تاکسی رانان مشاهده کردند می توانند با شماره ۱۳۳که به صورت شبانه روزی یا شماره ۳۸۲۴۶۵۶۵ تماس گیرند و هرگونه انتقاد،پیشنهاد و شکایت را با همکاران ما به اشتراک بگذارند

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار