استاندار اصفهان گفت: سیلو‌های گندم استان اصفهان پر است و مشکل تامین آرد نداریم.
کد خبر: ۹۱۲۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶ 29 October 2020

استاندار اصفهان در حاشیه چهل و هفتمین جلسه راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان با بیان اینکه در حال حاضر سیلو‌های گندم استان پر است و مشکلی برای تامین آرد نداریم گفت: از مردم می‌خواهم به سخنان معاندان گوش ندهند.
عباس رضایی با اشاره به اینکه معیشت مردم دغدغه مدیران استان است و کارگروه ستاد تنظیم بازار برای تامین نیاز‌های مردم هر روز برگزار می‌شود افزود: با مدیریت جهادی و بسیجی دستگاه‌های مربوطه، مسائل مقطعی و جزیی اخیر که در کشور به وجود آمده، در روز‌های آینده برطرف می‌شود.
وی با اشاره به مشکلاتی که برای طرح برند اصفهان بوجود آمده گفت: استان‌های اصفهان، فارس و یزد به عنوان مثلث طلایی گردشگری مطرح و معرفی شده اند و قرار است با استانداران این استان‌ها هماهنگی لازم صورت پذیرد.
استاندار اصفهان به طرح‌های در دست اجرای شهرداری اصفهان هم اشاره کرد و گفت: یکی از این طرح‌ها بازسازی و نوسازی ۸۰۰ دستگاه اتوبوس است که برای بازسازی هر دستگاه آن حدود ۲۸۰ میلیون تومان هزینه می‌شود.
رضایی از دستور کار قرار گرفتن تبدیل ۱۰ هزار دستگاه موتور سیکلت بنزینی به برقی هم خبر داد و گفت: در گام نخست هزار دستگاه موتور سیکلت برقی می‌شود که این طرح تاثیر مثبتی در کاهش آلودگی هوا دارد.
وی افزود: ۶۰۰ میلیارد تومان نیز در قالب اوراق مشارکت به شهرداری اصفهان برای اجرای خط دوم مترو تخصیص یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار