فرمانده انتظامی استان کرمان:
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: امروز پلیس جمهوری اسلامی مقتدر و رئوف، پویا، هوشمند، مطالبه‌گر و پاسخگو و امین و امانتدار در کنار مردم است.
کد خبر: ۹۳۸۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸ 06 February 2021

 

سردار عبدالرضا ناظری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد خاطره شهدا به ویژه سپهبد شهید قاسم سلیمانی اظهار داشت: استان پهناور کرمان بیش از 580 شهید را برای تعالی امنیت کشور و استان تقدیم کرده است.

وی با اشاره به دستاوردهای پلیس در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: با وجود همه پشتیبانی‌هایی که قدرت‌های جهانی از شاه داشتند اما مردم قبل از انقلاب حتی در خانه خود هم احساس امنیت نداشتند و وضعیتی که امروز در حوزه امنیتی در کشور داریم با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران با وجود همه توطئه‌گری‌های قدرت‌های شیطانی علیه ما یکی از امن‌ترین کشورهای منطقه و دنیا است و در شرایطی که ناامنی تقریباً اطراف کشور ما را فراگرفته یکی از بالاترین نعمت‌ها برای مردم ما امنیتی است که با مشارکت مردم عزیز ما محقق شده است.

وی با اشاره به ویژگی‌های امروز پلیس در کشور و استان کرمان گفت: در گذشته پلیس رویکرد اقتدارگرایانه و تهدیدمحور داشت و به مرور این رویکرد تهدیدمحور به پلیس جامعه‌محور و امروز به پلیس آینده‌نگر و هوشمند تبدیل شده است.

ناظری به استقلال در سایه امنیت اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی در نقش‌آفرینی جمهوری اسلامی در حوزه ملی و بین‌المللی در تأمین امنیت منطقه و کشورهای اسلامی نقش دارد.

وی با بیان اینکه امروز یک پلیس دانش محور داریم که مظهر اقتدار علمی جهان خواهد شد گفت: در رسیدن به پلیس در تراز نظام مقدس اسلامی، پلیس امروز مظهر اقتدار ملی است و به دنبال آن هستیم تا پلیس مظهر اقتدار علمی در جهان هم باشد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه امروز پلیس برای مردم یک پلیس در دسترس است و با یک تماس با 110 ظرف 7 تا 15 دقیقه در صحنه حاضر است و به درخواست‌های مردم رسیدگی می‌کند افزود: امروز پلیس ما یک پلیس مقتدر و رئوف است و مثل پلیس کشورهای غربی قدرت‌طلب و قدرت نما نیست.

وی با اشاره به اینکه پلیس ما امروز یک پلیس پویا است و برای رسیدن به قله‌های علمی روبه جلو حرکت می‌کند گفت: پلیس برای رسیدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی با استاندارد نمودن ساختار سازمانی و منابع انسانی، بهره‌گیری از ظرفیت مردمی و استفاده از فناوری‌های روز و تجهیزات علمی امروز پلیس، یک پلیس پویا، آینده محور و هوشمند است.

ناظری با بیان اینکه در گذشته پلیس بیشتر بر مبنای قدرت اقدام می‌کرد و امروز آینده محور است و در این سیر تحول جزو کشورهای موفق در این حوزه هستیم افزود: حوزه سازمان و حوزه منابع انسانی در دستورکار ناجا و ستاد کل است و در هر دو حوزه در حال رشد هستیم.

وی با اشاره به اینکه پلیس امروز مطالبه‌گر است و با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و با شعار "حساس‌سازی، همراه‌سازی و مسئول‌سازی" گام برمی‌دارد گفت: امروز پلیس سازمان‌ها و نهادهای دیگر در حوزه تأمین امنیت را در کنار خودش قرار داده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه پلیس امروز امین و امانتدار مردم است و مردم نیز به پلیس و فرزندان خودشان در نیروی انتظامی اعتماد کرده و در راستای تأمین نظم و امنیت پلیس را کمک و یاری می‌کنند افزود: پلیس امروز نقدپذیر و پاسخگو است و در سال‌های پس از انقلاب تعالی محور در حوزه تکریم ارباب رجوع، مدیریت کیفیت ناجا در حوزه رعایت حقوق شهروندی و ... عمل کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار