امام جمعه کرمان:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه باید در انتخابات امر مهم مشارکت حداکثری را مد نظر قرار دهیم گفت: حضور اقشار مختلف مردم پای صندوق‌های رای، دولت آینده را قوی تر کرده و پشتوانه ای برای دولت است.
کد خبر: ۹۴۶۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 07 March 2021

 

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی روز یکشنبه در شورای اداری استان کرمان افزود: سال ۱۴۰۰ یکی از سال های سرنوشت ساز کشور است و رخداد بزرگی که چهار سال سرنوشت کشور را رقم می زند، در این سال اتفاق می افتد.

وی با بیان اینکه دولت آینده باید در شرایطی دشوار امور کشور را در دست بگیرد تصریح کرد: دولت باید در شرایطی که تحریم های ظالمانه وجود دارد و دشمنی ها پیچیده تر و نقشه های مختلف علیه کشور اعمال می شود باید کار جهادی را در دستور کار خود قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان تاکید کرد: باید در انتخابات، فرد اصلح را انتخاب کنیم و هرچه فرد صلایت بیشتری داشته باشد نتیجه و فایده آن برای کشور بیشتر خواهد بود.

وی گفت: صاحب نظران باید در فضایی کاملا آرام و دور از جنجال و درگیری هایی که به ضرر امنیت و اخلاق کشور است، تلاش کنند نامزدی را که از همه اصلح است به مردم معرفی شود و باید بدانیم که انتخابات حساس و مهمی پیش رو داریم.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی ضمن تشکر از مدیران حوزه های مختلف در استان کرمان بیان داشت: باید خدمت رسانی به مردم تا آخرین روز دولت فعلی همچنان پر انرژی و جدی تداوم داشته باشد و مدیریت ارشد استان نیز با جدیت امور را پیگیری می کند.

وی همچنین با اشاره به شیوع بیماری مهلک کرونا تاکید کرد: اگر پروتکل های بهداشتی را در ایام نوروز رعایت نکنیم، ممکن است دچار مشکلات جدی شویم.

امام جمعه کرمان از رسانه ها و تریبون داران در عرصه های مختلف خواست، هشدارهای لازم را در زمینه پیشگیری از ابتلا به کرونا و رعایت اصول بهداشتی به مردم ارائه و با دانشگاه علوم پزشکی همکاری کنند.

وی افزود: سال گذشته کشور درگیر ویروس مهلک کرونا شد و مبارزه با آن فراز و نشیب هایی در کشور ما و تمام دنیا ایجاد کرد و اکنون بعد از مدت ها مبارزه، شاهد تولید واکسن کرونا و استفاده از آن هستیم که باید برای تولید واکسن ایرانی به دانشمندان تبریک بگوییم و امیدواریم هر چه زودتر شاهد قرارگیری این واکسن در سبد درمان کشور باشیم.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی از زحمات و مجاهدت های کادر پزشکی و درمانی تقدیر کرد و گفت: کادر درمان تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا تلفات ویروس کرونا را کاهش دهند و این امر به قیمت از دست دادن جان برخی از آنها تمام شد که به خانواده این عزیزان تسلیت می گوییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار