استاندار کرمان:
استاندار کرمان گفت: توسعه مشاغل خانگی و خرد تنها راه عزتمند کردن مردم و رسیدن به عدالت اجتماعی واقعی و متوازن در جامعه است که باید سرلوحه کار دستگاههای اجرایی قرار گیرد.
کد خبر: ۹۴۷۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱ 10 March 2021

 

به گزارش تابناک کرمان، علی زینی وند روز چهارشنبه در آیین جشن توانمندسازی اقتصادی ۵۵۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان افزود: کشورهای پیشرفته دنیا نیز توسعه مشاغل خرد و خانگی را راهی برای ایجاد توازن در جامعه می دانند.
استاندار کرمان با بیان اینکه حوزه اشتغال همواره مورد توجه قرار داشته است از ایجاد اشتغال و رشد رفاه به عنوان کلیدواژه های حکومت های دنیا نام برد.

زینی وند با اشاره به اینکه ایران یکی از کشورهایی است که در نهادسازی، شبکه موفقی داشته است، اظهار داشت: این نهادسازی ها مانند ستون کشور را نگه داشته و امروز به عنوان نهاد موثر و به روز به داد جامعه می رسد.
وی گفت: جزیره ای کار کردن مشکلات زیادی را به وجود می آورد لذا اگر بتوانیم هسته هماهنگی بین شبکه و ساختار مفید جمهوری اسلامی ایجاد کنیم می توانیم کشور را در حوزه مشاغل خرد به تعادل برسانیم.
وی با بیان اینکه پول کلانی در قالب مسئولیت های اجتماعی در استان کرمان هزینه می شود گفت: این سرمایه به تشخیص افراد هزینه می شود و تعادل در استان ایجاد نمی کند.
استاندار کرمان پیشنهاد داد: نهادی در این زمینه تشکیل شود و بنا به نیاز مناطق کار انجام و هزینه ها به مصرف برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار