رئیس اورژانس کرمان:
رئیس اورژانس کرمان از مصدومیت ۶ نفر بر اثر حوادث چهارشنبه سوری در کرمان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲ 17 March 2021

 

به گزارش تابناک کرمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، سید محمد صابری گفت: در سطح استان کرمان ۶ نفر دچار مصدومیت ناشی از حوادث چهارشنبه پایان سال شده‌اند.

وی ادامه داد: یک مصدوم دچار سوختگی سطحی در انگشتان دست شده که پس از اقدامات اولیه درمانی در بیمارستان شفا کرمان ترخیص شده است.

صابری بیان کرد: یک مصدوم دچار سوختگی درجه سه (۸ درصد) در ناحیه دست و پا شده که پس از اقدامات اولیه در مرکز درمانی ریگان، جهت تکمیل اقدامات درمانی به بیمارستان پاستور بم منتقل شده است.

وی گفت: یک مصدوم دچار سوختگی درجه سه (۱۷ درصد) در ناحیه هر دو دست، پا و صورت شده که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی در بیمارستان ولیعصر (عج) شهربابک برای تکمیل مراقبت‌های درمانی به بیمارستان شفا کرمان منتقل شده است.

رئیس اورژانس کرمان ادامه داد: یک مصدوم با سوختگی جزئی درجه دو که دچار آسیب از ناحیه سر و گردن شده که پس از اقدامات درمانی از بیمارستان شفا کرمان ترخیص شده است.

وی گفت: یک مصدوم که دچارسوختگی سطحی درجه سه از ناحیه پاشنه پا شده که پس از اقدامات درمانی از بیمارستان شفا کرمان ترخیص شده است.

صابری عنوان کرد: یک مصدوم با سوختگی درجه سه (به میزان ۲۰ درصد) که دچار آسیب از ناحیه دست، سر و گردن شده که پس از اقدامات اولیه درمانی در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان برای تکمیل مراقبت‌های درمانی به بیمارستان شفا کرمان منتقل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار