نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی از سفر غیررسمی محمدباقر قالیباف به منطقه جنوب کرمان خبر داد و گفت: رئیس مجلس در این سفر در جریان مشکلات این منطقه قرار گرفت.
کد خبر: ۹۵۰۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴ 21 March 2021

 

ذبیح الله اعظمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک سال نو افزود: قالیباف پس از زیارت مزار سردار دل ها همرزم قدیمی خود به دعوت نمایندگان جنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی به صورت غیررسمی به شهرستان های جیرفت، عنبراباد، رودبار و کهنوج سفر کرد.

وی ادامه داد: در این سفر رئیس مجلس شورای اسلامی از خیریه امام رضا (ع) در جیرفت بازدید و از نزدیک در جریان روند فعالیت و کمبودهای این مرکز قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به جنوب کرمان غیررسمی بوده است، از سفر رسمی محمدباقر قالیباف به جنوب کرمان در آینده ای نزدیک خبر داد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این سفر مشکلات بخش کشاورزی جنوب کرمان شامل کاهش قیمت محصولات کشاورزی و سرمازدگی گزارش و مقرر شد در سفر رسمی از نزدیک این مشکلات بررسی شود.

وی ادامه داد: همچنین در این سفر مشکلات و کمبودهای زیرساختی ضروری منطقه جنوب کرمان مانند راه آهن و بیمارستان عنبرآباد، طرح های نیمه تمام ۲ شهرستان و معادن تشریح شد.

نماینده مردم پنج گنج جنوب کرمان نیز گفت: رییس مجلس شورای اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی کهنوج مورد استقبال مسولان قرار گرفت و در این محل یک نشست با گروه های جهادی برگزار کرد.

منصور شکرالهی افزود: در ادامه قالیباف به مقصد اصلی سفر خود به بخش زهکلوت شهرستان رودبار جنوب سفر کرد.

وی ادامه داد: در بخش زهکلوت رودبار جنوب قالیباف در مدرسه موریان از نزدیک در جریان مسایل، مشکلات و طرح های گروه و قرارگاه جهادی امام رضا(ع) قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در این سفر مسایل و مشکلات پنج شهرستان جنوبی استان کرمان مطرح شد.

جنوب استان کرمان متشکل از هفت شهرستان، یک سوم‌ پهناورترین استان کشور را با هفت شهرستان و جمعیت یک میلیون نفر تحت پوشش دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار