کد خبر: ۹۵۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۰ 16 September 2015
رستوران سنتی و غرفه‌های صنایع‌دستی مجموعه بزرگ پوشاک سرزمین شاد با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.
خبرگزاری فارس: غرفه‌های صنایع‌دستی گیلان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رستوران سنتی و غرفه‌های صنایع‌دستی مجموعه بزرگ پوشاک سرزمین شاد با حضور مسئولان استانی عصر امروز افتتاح شد.

کارآفرین برتر و مدیر عامل مجموعه پوشاک سرزمین شاد در جریان افتتاح رستوران سنتی و غرفه‌های صنایع‌دستی این مجموعه اظهار کرد: احداث رستوران سنتی در راستای توسعه صنعت گردشگری صورت گرفته‌است.

احمد طاهری با بیان اینکه سرزمین شاد «هپی‌لند» دارای حدود 40 فروشگاه در ایران است، تصریح کرد: توسعه گردشگری در گیلان مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی این مجموعه در استان بوده‌است.

وی با بیان اینکه مجموعه سرزمین شاد در گیلان برای 150 نفر اشتغالزایی کرده‌است، تصریح کرد: در صورت تکمیل این مجموعه ظرفیت اشتغالزایی تا 200 نفر وجود دارد.

این کارآفرین برتر کشور توجه به صنعت گردشگری را مهم‌ترین برنامه و اهداف مجموعه مذکور در گیلان و ایران عنوان کرد.

معاون گردشگری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان نیز در مراسم مذکور مجموعه سرزمین شاد را بزرگ‌ترین تولیدکننده کشور در تولید پوشاک عنوان کرد و گفت: این مجموعه رونق گردشگری را مورد توجه قرار داده‌است.

حمیدرضا آذرپور با اشاره به اشتغالزایی مجموعه مذکور در گیلان تصریح کرد: ساخت رستوران سنتی و برپای غرفه‌های صنایع‌دستی نگاه تلفیقی در حوزه تجارت است که چرخ گردشگری استان و کشور را به حرکت در‌می‌آورد.

وی میزان اشتغالزایی رستوران سنتی و غرفه‌های صنایع‌دستی مجموعه سرزمین شاد را حدود 40 نفر ذکر کرد و یادآور شد: افتتاح این مجموعه گامی مهم در راستای توسعه گردشگری استان است.

به گزارش فارس، در مراسم افتتاح رستوران مجموعه سرزمین شاد علی منتظری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، مسئولان میراث فرهنگی استان و... حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار