رییس کمیته اطلاع رسانی انتخابات کرمان :
رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان گفت: داوطلبان انتخابات شوراهای روستاها تنها ۲ روز دیگر برای ثبت نام فرصت دارند و با توجه به شیوع کرونا، ترجیحا از روشهای غیرحضوری ثبت نام کنند.
کد خبر: ۹۵۴۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۶ 10 April 2021

 

به گزارش تابناک کرمان، عباس تقی زاده شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اگر تعداد داوطلبان ثبت نامی در یک روستا به حدنصاب نرسد، انتخابات شورای اسلامی در آن روستا برگزار نمی شود و در نتیجه روستا چهارسال آینده بدون شورا می ماند،از افراد توانمند، بویژه جوانان و زنان درخواست کرد از این فرصت برای حضور در شوراها و آبادانی روستاها استفاده کنند.

وی بیان کرد: ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره­ شوراهای اسلامی روستا و تیره های عشایری از ساعت هشت صبح روز دوشنبه مورخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ آغاز شده و تا ساعت ۱۸:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ (جمعا به مدت هفت روز) ادامه خواهد یافت.
داوطلبان می­ توانند برای نان نویسی از چهار روش اقدام کنند

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان با اشاره به اینکه داوطلبان عضویت در شوراها می توانند از چهار طریق اقدام به نام نویسی کنند ، تصریح کرد: ثبت نام داوطلبان از طریق اپلیکیشن موبایلی (دانلود برنامه ثبت­ نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره (v.Keshvar) و ثبت نام از طریق نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی رایانه (دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره (v.Keshvar) انجام می شود.

تقی زاده ادامه داد : همچنین ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر از طریق دفاتر پیشخوان دولت در شهرها و روستاها و دریافت رسید چاپی ممهور به مُهر آن دفتر و همچنین پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره (v.Keshvar) و ثبت­ نام از طریق مراجعه حضوری به بخشداری (از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰) و دریافت رسید ثبت­ نام انجام خواهد شد.

انتخابات شوراهای اسلامی روستاها همزمان با انتخابات شوراهای اسلامی شهر و انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار