مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: طی سال ۹۹ بیش از ۱۸ میلیارد تومان صرف هزینه‌های درمانی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و خانواده‌های نیازمند این استان شده است.
کد خبر: ۹۵۷۶۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳ 20 April 2021

 

یحیی صادقی شامگاه دوشنبه با اعلام این مطلب به رسانه ها اافزود: ین هزینه کرد در سرفصل‌های مختلف ازجمله درمان سوءتغذیه کودکان و مادران باردار، حق بیمه‌های تأمین اجتماعی مددجویان، درمان بیماران خاص و صعب‌العلاج و ترک اعتیاد مددجویان و افراد نیازمند انجام‌شده است.

صادقی یکی از سیاست‌های راهبردی کمیته امداد را تقدم پیشگیری بر درمان مددجویان دانست و اظهار داشت: به همین منظور کمیته امداد با انجام خدمات غربالگری تلاش می‌کند تا از بروز بیماری‌ها در بین مددجویان تحت حمایت پیشگیری کند.

وی با بیان اینکه چهارهزار و ۸۴۴ بیمار خاص و صعب‌العلاج در استان کرمان تحت حمایت کمیته امداد هستند افزود: طی سال گذشته درمجموع بیش از ۲میلیارد تومان برای درمان این بیماران هزینه شده است.

وی ادامه داد: کمیته امداد به‌تنهایی توانایی پرداخت هزینه‌های درمانی این بیماران را ندارد و برای تأمین هزینه‌های درمانی این بیماران نیازمند کمک‌های خیران است.

مدیرکل کمیته امداد در ادامه از هزینه کرد یک میلیارد و ۵۸۵ میلیون تومان برای درمان سوءتغذیه هفت هزار و ۹۲۶ کودک مبتلابه سوءتغذیه طی سال گذشته در استان خبر داد و گفت: همچنین طی این مدت پنج میلیارد و ۴۶۹ میلیون تومان برای درمان سوءتغذیه ۱۲ هزار و ۲۲۳ مادر دچار سوءتغذیه در استان هزینه شده است.

وی بیان کرد: همچنین طی سال گذشته ۹ میلیارد و ۴۵۷ میلیون تومان بابت حق بیمه تأمین اجتماعی چهار هزار و ۸۱۱ نفر از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد پرداخت‌شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار