نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه در دولت جدید به استان‌ها اختیارات و مسئولیت می‌دهیم، گفت: قرار نیست که تهران، استان‌ها را استثمار کند.
کد خبر: ۹۷۱۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰ 14 June 2021

به گزارش تابناک کرمان، محسن رضایی عصر دوشنبه در ویژه برنامه انتخاباتی «ایران سرای من» در شبکه استانی صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: سیاست‌های نادرست دولت در دو سه دهه اخیر قامت بلند ایران را خم و احساس ناامیدی ایجاد کرده است. ما دوباره قیام می‌کنیم و با دولت جدید روی پای خود می‌ایستیم.

رضایی بیان کرد: امام خمینی (ره) با متحد کردن اقوام و ملت ایران انقلاب را به پیروزی رساند. این ملت برای دومین مرتبه در هشت سال دفاع مقدس سربلند شد.

وی ادامه داد: آیا نمی‌توانیم دوباره قیام فرهنگی اقتصادی و شکستن محاصره اقتصادی و پیشرفت‌های بزرگ برای زندگی‌های بهتر و تشکیل دولت وحدت ملی داشته باشیم؟

نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات گفت: اینگونه نیست که انتخابات از قبل مهندسی شده باشد؛ ملت ایران با حضور در انتخابات سرنوشت صندوق‌های رأی را مشخص می‌کنند.

قرار نیست که تهران، استان‌ها را استثمار کند

رضایی با اشاره به اینکه در دولت جدید به استان‌ها اختیارات و مسئولیت می‌دهیم، افزود: قرار نیست که تهران، استان‌ها را استثمار کند.

وی با اشاره به اینکه نباید نسخه واحد از پایتخت برای کل کشور صادر شود، افزود: اکنون زمان عمل، برنامه و اقدام است و دولت جدید، دولت پایان دادن به وعده‌های بی پایان است.

رضایی با اشاره به اینکه هر منطقه باید نسخه خاص خودش را داشته باشد، گفت: برای هر استان برنامه خاص با کمک اهالی همان استان تنظیم شده است.

وی بیان کرد: ارائه نسخه واحد از تهران برای تمامی کشور به معنای نادیده گرفتن ظرفیت‌ها و استعدادهای استان هاست.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به در نظر گرفتن یارانه ۴۵۰ هزار تومانی افزود: این مساله برای کل کشور صادق است.

وی بیان کرد: در دولت جدید نسخه‌ای برای زندگی بهتر متناسب با ظرفیت‌ها، قابلیت و توانایی هر استان تهیه شده است.

ایران به کارگاه بزرگ اقتصادی تبدیل می‌شود

رضایی با اشاره به اینکه همه مردم در دولت اقدام و تحول به صحنه خواهند آمد، گفت: به هر استان برای ایجاد مناطق اقتصادی اختیار می‌دهیم و ایران به کارگاه بزرگ اقتصادی تبدیل می‌شود.

وی همچنین به استفاده از ظرفیت زنان و جوانان اشاره و اظهار کرد: آزادی‌های اجتماعی را باید در چارچوب قانون رعایت کنیم.

رضایی گفت: در دولت جدید وحدت ملی بار دیگر تحقق می‌یابد و چپ و راست از بین می‌رود.

وی از عزمش برای مبارزه با گرانی گفت و افزود: در دولت اقدام و تحول استانداران بومی برای استان‌های تعیین می‌شود و در این زمینه پارتی بازی نمی‌کنیم.

وی اشتغالزایی و حمایت از تولید را از دیگر برنامه‌های خود دانست و گفت: نهضت بزرگ خانه سازی ایرانیان را راه می‌اندازیم.

رضایی بیان کرد: مشکلات مردم را رفع کرده و اجازه نمی‌دهیم شاهد زباله گردی، کولبری و… مردم باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار