توسط فرماندار رفسنجان؛
رئیس ستاد انتخابات شهرستان رفسنجان نتایج رسمی انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان رفسنجان را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۷۲۵۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷ 20 June 2021

مجید فصیحی هرندی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به برگزاری انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ نتایج شمارش آرا نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان رفسنجان به ترتیب دارندگان بیشترین آرا اعلام شد.

وی افزود: بر این اساس، در شهر رفسنجان علی میربابایی با ۸ هزار و ۳۶۴ رأی، محمدعلی ارجمند لاری با ۶ هزار و ۴۳ رأی، حسین کهنوجی با ۶ هزار و ۶ رأی، محمد فتحیان با ۵ هزار و ۸۲۳ رأی، سید ابراهیم صباغ جعفری با ۵ هزار و ۸۰۹ رأی، سید حسین رحیمی با ۵ هزار و ۶۸۸ رأی و مه لقا حکمت با ۵ هزار و ۳۹۳ رأی به ترتیب بیشترین آرا به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر رفسنجان در دوره ششم انتخاب شدند.

وی ادامه داد: همچنین فاطمه کردستانی با ۵ هزار و ۳۴۱ رأی، علی جعفری با ۵ هزار و ۶۰ رأی، عباس حکیمی با ۴ هزار و ۷۹۸ رأی، روح الله صابری ریسه با ۴ هزار و ۷۳۵ رأی و ابوذر فداکار با ۴ هزار و ۶۰۵ رأی به عنوان عضو علی البدل شورای اسلامی شهر رفسنجان در دوره ششم انتخاب شدند.

فرماندار رفسنجان اظهار کرد: در شهر کشکوئیه مهدی خلیلی نژاد با یک هزار و ۴۳۱ رأی، محمدرضا رشیدی گلنابادی با یک هزار و ۱۳۱ رأی، علی کارگر برزی با ۹۹۹ رأی، رضا ابوالحسنی با ۸۲۰ رأی و حسن نظری پشتکوهی با ۷۷۴ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای شهر کشکوئیه در دوره ششم انتخاب شدند.

فصیحی هرندی افزود: حمیدرضا ایران نژاد با ۵۵۳ رأی، جمشید سعادتی با ۴۹۲ رأی، زهرا فتحی با ۴۸۹ رأی، امین سلاجقه با ۴۸۱ رأی و سید احمد بهزادی با ۳۹۹ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای شهر سرچشمه و علی ناقه با ۸۱۵ رأی، جواد رفسنجانی با ۷۳۹ رأی، علیرضا قادری با ۶۵۵ رأی، ابوالفضل اکبری زاده با ۶۳۷ رأی و غلامحسین رفسنجانی با ۶۳۲ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای شهر جوادیه الهیه انتخاب شدند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان رفسنجان تصریح کرد: علی شریفی با ۱۷۹۸ رأی، مهدی شریفی با ۱۲۱۶ رأی، مجید صفریان با ۱۱۰۱ رأی، ناصر قطب الدینی با ۹۶۷ رأی و علی علی نقی زاده با ۸۱۳ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر بهرمان و سعید ضیاءالدینی با ۷۷۳ رأی، مجید ضیاءالدینی با ۷۴۳ رأی، حسین فتاحی با ۶۳۱ رأی، سید رضا حسینی با ۵۱۲ رأی و محمد شفیعی با ۴۷۷ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر صفائیه انتخاب شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار