فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اعضای شورای شهر را از سیاسی کردن خدمات شهری برحذر داشت و از آنها خواست برای خدمت به مردم بدون توجه به مذهب و خط سیاسی تلاش کنند.
کد خبر: ۹۷۲۵۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ 20 June 2021

سردار حسین معروفی صبح یکشنبه در دیدار با اعضای منتخب شورای شهر کرمان گفت: خدمت به مردم براساس اسلام و تعالیم ائمه اطهار (ع) صدقه جاریه است و خدمت در شورای شهر که مجموعه‌ای برای همه مردم است؛ مهم می‌باشد.

سردار معروفی بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری زورآزمایی همه دنیای کفر، آمریکا، اروپا و صهیونیست‌ها در مقابل جامعه اسلامی بود.

وی ادامه داد: منافقین و سلطنت طلبان به شورای امنیت رفتند تا در صورت کاهش مشارکت به زیر ۲۵ درصد با تصویب قانون دوباره رفراندوم در کشور برگزار کنند و نظام سیاسی ایران را تغییر دهند و در داخل هم بدخواهان مردم و کج اندیشان در مقابل امام جامعه قرار گرفته بودند.

فرمانده سپاه ثارالله با اشاره به هوشمندی مردم ایران گفت: حضور مردم در روز جمعه، رأی به نظام و انقلابشان بود. مردم هوشمندانه دست رد به سینه تمام افرادی زدند که مقابل امام جامعه ایستاده بودند.

وی تاکید کرد ما در روز جمعه هوشمندی ملت ایران را دیدیم؛ این مردم در تمام برهه‌ها پای نظامشان ایستادند.

حضور خوب استان کرمان در انتخابات

وی افزود: در استان کرمان بیش از ۶۰ درصد مردم رأی داده و ۷۸ درصد هم به منتخب امروز مردم رأی داده‌اند و رأی کرمان و رفسنجان و سیرجان رأی بالایی بود.

سردار معروفی با اشاره به محرومیت‌های متعدد استان کرمان در بخش‌های مختلف بهداشتی، کشاورزی و… بر قابل حل بودن مشکلات با همت و کار جهادی تاکید کرد.

وی با اشاره به آبرسانی به ۶۸ روستا ظرف یکسال، کرمان را یکی از ثروتمندترین استان‌های کشور معرفی کرد و بر لزوم کار جهادی برای رفع محرومیت‌های این استان تاکید کرد.

وی شهر کرمان را به دلیل حضور سردار سلیمانی، شهری جهانی و بین المللی توصیف کرد و اظهار داشت: شرایط حال حاضر استان کرمان مطلوب نیست.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان اعضای شورای شهر را از سیاسی کردن خدمات شهری برحذر داشته و از آنها خواست تا برای خدمت به مردم بدون توجه به مذهب و خط سیاسی تلاش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار