استاندار کرمان:
استاندار کرمان ضمن هشدار در خصوص افزایش آمار کرونا در استان کرمان گفت: در شرایط کنونی برگزاری جشن‌ و تجمعات ممنوع است.
کد خبر: ۹۷۲۵۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶ 20 June 2021

به گزارش تابناک کرمان، علی زینی‌وند ظهر یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا با اشاره به اتمام انتخابات و تشکر از حضور حداکثری مردم استان کرمان در این انتخابات گفت: به علت تجمعات انتخاباتی و همجواری با استان‌های هرمزگان، بوشهر و سیستان و بلوچستان شاهد افزایش مبتلایان به ویروس کرونا هستیم.

زینی وند ادامه داد: تمامی تجمعات چه برای جشن پیروزی و چه برای کارهای دیگر ممنوع است و اگر کسی قصدی در این زمینه دارد باید صرفنظر کند چون ما نگران سلامتی مردم هستیم و جان مردم از هر چیزی برای ما با ارزشتر است.

وی همچنین با بیان اینکه فرمانداران باید هرچه سریع‌تر جلسات ستاد کرونای شهرستان‌ها را برگزار کنند، گفت: باید دستورالعمل‌ها را سختگیرانه اعمال کنند و اگر به تشخیص خودتان جایی را دیدید که باعث نگرانی است، تعطیل کنید.

زینی‌وند افزود: حالا که انتخابات تمام شده است و نیروی‌های انتظامی کمی بار مسئولیتشان سبکتر شده است، باید ترددهای شبانه و بین شهری را سختگیرانه تر زیر نظر داشته باشند تا پیک شیوع کرونای استان‌های همجوار وارد استان کرمان نشود.

وی اظهار کرد: با هماهنگی و همکاری دانشگاه علوم پزشکی تجهیزات بیمارستان‌ها را افزایش دهید و آمادگی لازم را داشته باشید و می‌توانید به توصیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی از طرح نیمه بستری (بستری چند ساعته در طول روز و دریافت دارو) استفاده کنید که اینگونه هم مردم رضایت دارند هم پرسنل بیمارستان‌ها دیرتر خسته می‌شوند و هم امکانات به همه می‌رسد.

زینی وند گفت: با توجه به پیک شیوع ویروس کرونا در استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان باید بیشتر مراقب باشیم که این پیک از جنوب و شرق وارد استان کرمان نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار