مدیر کل آموزش و پرورش کرمان خبر داد؛
مدیر کل آموزش و پرورش کرمان از اعطای کارت‌های اعتباری تا ۵۰ میلیون تومان به فرهنگیان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۲۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲ 22 June 2021

به گزارش تابناک کرمان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب در دیدار با مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان کشور با اشاره به ایجاد زیرساخت کارت‌های اعتباری ۱۰، ۳۰ و ۵۰ میلیونی در صندوق ذخیره فرهنگیان از انعقاد تفاهم نامه اعطای کارت‌های اعتباری تا سقف ۵۰ میلیون تومان به فرهنگیان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان در استان کرمان خبر داد.

وی افزود: کارت اعتباری صندوق ذخیره فرهنگیان تا سقف ۵۰ میلیون تومان در اختیار فرهنگیان قرار می‌گیرد و بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی نحوه تسویه این کارت‌ها به صورت دفعی یا اقساطی است و همکاران فرهنگی می‌توانند مبالغی را که از این کارت‌ها استفاده کرده‌اند، به صورت یکباره یا اقساطی به این صندوق بازگردانند.

اسکندری نسب با تاکید بر اینکه تکریم معلم و حفظ کرامت فرهنگیان مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان کرمان در چند سال اخیر بوده و است تاکید کرد: باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که سود سهام صندوق ذخیره فرهنگیان تغییری در روند معیشت آنها ایجاد کند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به راه اندازی، تکمیل و ساخت مراکز آموزشی و رفاهی در اکثر شهرستان‌ها و مناطق استان اظهار کرد: مراکز رفاهی فرهنگیان در شهرستان‌های قلعه گنج و رابر و منطقه شهداد آماده بهره برداری است.

احمد اسکندری نسب گفت: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان شهرستان بم نیز با اعتباری بالغ بر ده میلیارد تومان بزودی با همکاری صندوق ذخیره فرهنگیان کشور تکمیل خواهد شد و تا پایان تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد.

بر پایه این گزارش: مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به همراه معاون پژوهش, برنامه ریزی و توسعه منابع، امین الله سالاری عضو کرمانی منتخب فرهنگیان در صندوق ذخیره، ناصر صباحی نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان در استان و رؤسای ادارات مالی و پشتیبانی و رفاهی آموزش و پرورش استان با مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان کشور دیدار کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار