امام جمعه کرمان:
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اهمیت سلامت مردم اظهار داشت: مناطق محروم استان نیازمند حضور گروه‌های پزشکی تخصصی جهادی است.
کد خبر: ۹۷۳۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵ 26 June 2021

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی امروز در جلسه برنامه‌ریزی حضور گروه‌های جهادی پزشکی تخصصی در مناطق محروم استان کرمان که با حضور سرهنگ زمانی معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان، صادقی مدیر‌کل کمیته امداد و صادق‌زاده مدیر‌کل بهزیستی استان کرمان و نمایندگانی از استانداری و سایر ادارات در دفتر امام جمعه کرمان برگزار شد اظهار داشت: حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم استان کرمان و خدمات این گروه‌ها در راستای محرومیت زدایی و خدمت به مردم محروم قابل تحسین است.

وی با بیان اینکه حضور و خدمت رسانی گروه‌های پزشکی جهادی در مناطق محروم بسیار اهمیت دارد تصریح کرد: حوزه سلامت و درمان مردم به ویژه در مناطق محروم باید پیگیری شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه نیاز به حضور این گروه‌های جهادی به ویژه پزشکان متخصص در جنوب و شرق استان بیشتر احساس می‌شود گفت: محل استقرار تیم‌های پزشکی را باید در منطقه‌ای تعیین کرد که دسترسی بیماران ساده‌تر باشد.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در استان بیان کرد: با توجه به این شرایط باید از ازدحام جمعیت بیماران جلوگیری شود و از قبل با شناسایی افراد باید بیماران ویزیت شده که ادامه درمان آنها نیز پیگیری شود.

در این جلسه سرهنگ محمد زمانی معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: طرح شهید رهنمون در راستای ویزیت و درمان مردم در مناطق محروم در حال اجرا است.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در اجرای طرح سلامت باید از ابتدا که شناسایی بیمار و ویزیت هست تا انتها که درمان بیماران است انجام شود گفت: در این طرح تمام هزینه‌های بیمار رایگان انجام می‌شود.

به گزارش تسنیم در این جلسه مقرر شد با بهبود وضعیت کرونایی استان کرمان زمینه حضور گروه‌های جهادی تخصصی پزشکی در مناطق محروم فراهم شده و نهادهایی مانند سپاه ثارالله استان، استانداری کرمان و سایر نهادهای حمایتی پشتیبانی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار