مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمان اعلام کرد: طرح تشدید نظارت بر ناوگان جاده‌ای همزمان با فرارسیدن ایام تابستان و احتمال افزایش سفرها با همکاری پلیس راه و انجمن صنفی شرکت‌های مسافربری به مرحله اجرا رسید.
کد خبر: ۹۷۴۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶ 27 June 2021

سیدعلی حاج سیدعلیخانی روز شنبه افزود: این طرح درباره ناوگان عمومی حمل و نقل جاده ای از جمله اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه ای و بین شهری به‌ویژه در مبادی و مقاصد درون استانی اجرا می شود.

وی اظهار داشت: همزمان با آغاز این طرح نظارت بر عملکرد شرکت ها و موسسه های حمل و نقل مسافر نیز تشدید می شود و چنانچه از طرف رانندگان یا شرکت ها تخلفی صورت گیرد، خاطیان در اسرع وقت به کمیسیون‌های فوق العاده ماده ۱۲ و ۱۱ معرفی خواهند شد.

حاج سیدعلیخانی افزود: برنامه ریزی در زمینه تشدید نظارت بر عملکرد مدیران فنی شرکت ها و موسسه های مسافربری با هماهنگی دفاتر نظارت پایانه مسافر انجام می شود و شرکت‌ها موظفند تمامی ناوگان خود را پیش از حرکت مورد بازدید فنی قرار دهند و علاوه بر این، تجهیز تمامی اتوبوس ها و سواری های کرایه ای بین شهری به لوازم بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده نیز الزامی است.

وی به شهروندان توصیه کرد که با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا در روزهای اخیر در صورت امکان از سفرهای غیرضروری بپرهیزند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان افزود: توزیع غذای گرم در طول سفر در وسایل عمومی ممنوع شده است و تغذیه بایستی به صورت خشک و بسته بندی همراه با ماسک، دستکش یکبار مصرف و دستمال مرطوب میان مسافران توزیع شود.

حاج سیدعلیخانی یادآور شد: بهتر است مسافران اقلام بهداشتی شخصی خود را به همراه داشته باشند و چنانچه قصور یا کوتاهی از سوی رانندگان و شرکت های حمل و نقل مشاهده کردند مراتب را از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۳۴۱ اطلاع دهند یا به صورت حضوری به دفتر نظارت راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در طبقه همکف پایانه مسافربری آدینه شهر کرمان مراجعه کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار