مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از اعزام هشت دستگاه کامیون راهداری این منطقه به بندر امام برای جابه‌جایی کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی خبر داد.
کد خبر: ۹۷۷۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴ 11 July 2021

مسعود جمیلی اظهارداشت: این تعداد دستگاه با توجه به اهمیت جابه‌جایی کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی در کشور و بر اساس برنامه‌ریزی به عمل آمده باهدف جلوگیری از ایجاد وقفه در تامین کالاهای اساسی و ضرورت حمل کالاهای موجود در انبارهای بندر امام خمینی(ره) به هرمزگان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه طرح ملی به‌ منظور تخلیه بارهای موجود در بندر امام خمینی(ره) آغاز شده است، افزود: با توجه به حساسیت موضوع و کمک در تسریع روند تخلیه، این اداره کل هم در حد توان لجستیکی برای پیشبرد این مهم اقدام کرده است.

جمیلی بیان کرد: با هماهنگی سازمان راهداری کشور به‌منظور تسریع در حمل کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی امکان صدور بارنامه از بندر امام خمینی(ره) برای شرکت‌های حمل‌ونقل استان فراهم شده است.

مدیرکل راهداری جنوب کرمان به کمبود کامیون های ملکی و بومی این منطقه اشاره کرد و گفت: برای انجام هماهنگی‌های بیشتر نشستی با شرکت‌های حمل‌ونقل کالا و انجمن‌های صنفی حمل‌ و نقل کالای منطقه جنوب کرمان برگزار و این موضوع مطرح شد.

وی افزود: در این نشست از تمانی ظرفیت های موجود در این زمینه برنامه ریزی شد.

جمیلی تصریح کرد: تا اطلاع بعدی امکان صدور بارنامه برای شرکت‌های حمل‌ونقل کالا به‌استثنای شرکت حمل‌و نقل فعال در بخش سیمان، فرآورده‌های نفتی، ترافیکی و فوق سنگین از مبدا بندر امام خمینی(ره) به تمامی نقاط استان برای کالاهای ذرت، جو و کنجاله سویا فراهم شد.

وی ادامه داد: این مهم به منظور افزایش انگیزه و تسریع در حمل کالاها فراهم شد.

جمیلی گفت: در شرایط فعلی با توجه به نیاز مردم به کالاهای اساسی وظیفه ما را در مجموعه راهداری و حمل و نقل سنگین تر شده است.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جنوب استان کرمان هفت شهرستان را با جمعیت یک میلیونی زیرپوشش خدمات دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار