تلفات سیل دیروز در استان کرمان 5 نفر و خسارات سیل وطوفان در بخشهای مختلف سنگین بود.
کد خبر: ۹۷۹۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵ 17 July 2021

پیکر3 نفر (2 مرد و یک زن) از5مفقود  سیل  در مناطق پایین دست بین کیسکان و بالای سد بافت ( ۱۵۶ کیلومتری شرق کرمان) پیدا شده و تلاش برای یافتن ۲ مفقود احتمالی دیگر این حادثه همچنان ادامه دارد.

 

مجید سعیدی به حضور نیروهای امدادی هلال احمر، بسیج، نیروهای مردمی، نیروی انتظامی، فرمانداری و بخشداری ها در عملیات جست و جوی افراد مفقود شده در منطقه کیسکان بافت اشاره کرد و گفت: فعالیت سامانه بارشی در استان کرمان با تندبادهای لحظه‌ای، بارش باران نقطه‌ای و پرحجم بارش تکرگ در مناطق مستعد و خیزش توفان و گرد و خاک همراه است.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: بیشتر خسارات ناشی از بارش ها و وزش باد در روز گذشته به شکل آبگرفتگی منازل، تخریب باغ ها و مزارع و بیشتر در شهرستان های بافت، بردسیر، شهر راین، زرند و قلعه گنج بوده است.

 

وی گفت: بر آورد خسارت سیلاب دیروز در درست بررسی است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان  هم از امدادرسانی بیش از 85 نفر آسیب دیده در 21 روستای سیل‌زده در شهرستان‌های بافت، بردسیر، زرند، راور، رابر، سیرجان، ماهان و راین خبر داد.

 

رضا فلاح  با اشاره توزیع اقلام غذایی و زیستی در بین آسیب دیدگان از سیل خاطرنشان کرد: 22 دستگاه خودروی کمک دار، آمبولانس و سواری در این عملیات ها به کار گرفته شده است.

 

بارش شدیدباران و رعدوبرق همراه با وزش باد شدید، خیزش گردوخاک و احتمال تگرگ در استان تا پس فردا دوشنبه ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار