معاون استاندار کرمان:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: شهرستان های کرمان، رفسنجان، سیرجان، بم، کهنوج و نرماشیر در وضعیت فوق قرمز هستند.
کد خبر: ۹۸۰۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰ 24 July 2021

محمدصادق بصیری در جلسه ظهر امروز ستاد استانی مدیریت کرونا با بیان اینکه شهرستانی با رنگ بندی آبی در کل کشور نداریم، اعلام کرد: در حال حاضر در استان کرمان ۵ شهرستان کرمان، رفسنجان، سیرجان، بم، کهنوج و نرماشیر در وضعیت فوق قرمز، ۱۳ شهرستان زرند، شهربابک، بردسیر، بافت، جیرفت، بم، عنبرآباد، فاریاب، فهرج، ریگان، رودبار جنوب، قلعه‌گنج و منوجان در وضعیت قرمز هستند؛ دو شهرستان رابر و انار در وضعیت نارنجی و سه شهرستان راور، کوهبنان و ارزوئیه نیز در وضعیت زرد قرار دارند که بافت، بردسیر و ریگان از وضعیت نارنجی به وضعیت قرمز تبدیل شده‌اند.

بصیری ضمن تشکر از رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم مذهبی گذشته مانند عید قربان افزود: مراسمات عید غدیر نیز همانند عید قربان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه هر شخص خودش باید سختگیرانه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کند گفت: محدودیت‌های مشاغل هفت گانه ای که در جلسات قبل به آن اشاره کرده بودیم در ستاد ملی مدیریت کرونا تشدید و ابلاغ شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ادامه داد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای تمام اصناف لازم و ضروری است و فقط در صورت اجرای مصوبات ستاد می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

بصیری در مورد واکسیناسیون افراد بالای ۵۰ سال تشریح کرد: استاندار پیگیر آغاز واکسیناسیون افراد بالای ۵۰ سال به خصوص در جنوب و شرق استان و همچنین تعطیلی برخی ادارات از وزارت خانه است و در صورت کسب تکلیف آن را اعلام می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار