فرماندار جیرفت:
فرماندار جیرفت گفت: ۲۵ هزار و ۴۵۴ نفر تاکنون در سه مرکز واکسیناسیون شهری شهرستان جیرفت علیه کرونا واکسینه شده اند.
کد خبر: ۹۸۰۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸ 24 July 2021

 

به گزارش تابناک کرمان، ابوذر عطاپور وزیری ظهر شنبه در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد استانی مدیریت کرونا گفت: در بازه زمانی ۱۹ تا ۲۵ تیر در مقایسه با ۲۶ الی اول مرداد موارد بستری کل از ۹۴۴ نفر به ۱۸۲ نفر کاهش یافته است. موارد مثبت تست‌های کرونا از ۷۴۸ نفر به ۴۲۰ نفر و موارد مثبت بستری از ۱۶۲ نفر به ۱۱۳ نفر و تعداد فوتی‌ها از ۹ نفر به ۳ نفر کاهش یافته است.

عطاپور با بیان اینکه ۲۵ هزار و ۴۵۴ نفر تاکنون در سه مرکز واکسیناسیون شهری واکسینه شده‌اند، افزود: ۶ مرکز هم در بخش‌ها در حال انجام واکسیناسیون هستند.

وی تصریح کرد: بازرسی‌های بهداشتی و اماکن همچنان در حال انجام است، به ادارات و بانک‌ها تذکرات لازم داده شده است و ادارات طبق دستورالعمل‌های مناطق قرمز عمل می‌کنند.

فرماندار جیرفت با اشاره به اینکه تمامی مراسمات را کنترل می‌کنیم، اظهار کرد: در صورت مشاهده مراسم عزا از طریق دادستان به آنها تذکر داده‌ایم.

عطاپور در مورد مراسمات عروسی افزود: همچنین از طریق دادستان به تمام عاقدین تذکرهای لازم را داده‌ایم که فقط می‌توانند در دفتر خودشان عقد را جاری کنند و حق شرکت در هیچ مراسمی را ندارند و در صورت تخلف، دفتر آنها پلمب خواهد شد.

وی در پایان به درخواست باشگاه داران برای بازگشایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار