بیست و سومین جشنواره قصه گویی خراسان رضوی برگزیدگان خود را شناخت
بیست و سومین جشنواره قصه گویی در شهر نشتیفان اسامی برگزیدگان خود را از میان بیش از ۳۰۰۰ اثرِ رسیده اعلام کرد.
کد خبر: ۹۸۲۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹ 02 August 2021

به گزارش تابناک رضوی، در بخش مردان و زنان-نقالی:امیر طاهریان و طه رئیسیان، در بخش مردان و زنان - قصه گویی مدرن:نرگس فضلی و عصمت نصیر زاده، در بخش دختران و پسران قصه گویی مدرن:سارا میرزایی و آیدا موحدی رودی برگزیده شدند. هم چنین در بخش دختران دختران و پسران-نقالی:فاطمه سادات موسوی حکم آبادی و ریحانه فتح آبادی توانستند از دیگر برگزیدگان جشنواره باشند. و اما در بخش ویژه پدربزرگ، مادر بزرگ ها :صغری رحیمی، زهره جعفری نژاد، جمیله جامساز، محمد علوی جراحی و عبدالحکیم سلیمانی رودی به عنوان برگزیدگان بیست و سومین جشنواره قصه گویی معرفی شدند.

سارا امیدوار؛ مسئول دبیرخانه جشنواره و داور، ضمن قرائت بیانیه این جشنواره، اسامی تقدیر شدگان بیست و سومین جشنواره قصه گویی خراسان رضوی در بخش زنان و مردان  را به شرح ذیل عنوان کرد:
فروزان غفاریان، مهدی اسحاقی، سمانه محمدیان و عفت مروتی به سبب(خلاقیت در بخش انتخاب و اجرای قصه)
لیلا طبسی، روشنک رستگار، ثریا یوسفی(خلاقیت در بخش انتخاب و اجرای قصه)، هم چنین لیلا قوامی، زینب نجفی و نسرین لقای رودی  به سبب استفاده از زبان و فرا زبان از دیگر تقدیر شدگان جشنواره بودند.
داوود شرقی فریمانی (تناسب قصه با ارزش ها و هنجارهای اخلاقی) غزل ترابی، علی اکبر ناصریان، مهتاب میرزایی، ادنا غفوری(طنین و رسایی صدا)
بهاره خیری و مهیسا مشهور (مناسب سازی برای اجرا)
هم چنین یکتا سادات بیدختی(طنین و رسایی صدا) و امیر علی عزتی و امیر رضا ریحانی به خاطر خلاقیت در بخش انتخاب قصه، اجرای قصه از تقدیر شدگان جشنواره بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار