نماینده مردم پنج شهرستان جنوب کرمان با اعلام فراخوانی در فضای مجازی برای دریافت نظرات مردمی گفت: از دیدگاه مردم، نخبگان و صاحب‌نظران حوزه نمایندگی خود در انتخاب وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم استقبال و استفاده می کنم.
کد خبر: ۹۸۷۵۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵ 21 August 2021

به گزارش تابناک کرمان، منصور شکرالهی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نظر به اعلام وصول فهرست وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم، اینجانب آمادگی خود را برای دریافت دیدگاه ها و پیشنهادهای مردم  پنج شهرستان جنوبی استان کرمان، صاحب نظران و نخبگان  برای بیان در جلسات و سوال از وزیران پیشنهادی اعلام می کنم.    

نماینده شهرستان‌های کهنوج، فاریاب، رودبارجنوب، منوجان و قلعه گنج ادامه داد: مردم نظرها و پیشنهادهای خود را از طریق تلفن شخصی یا ارتباط با مسئولان دفاتر اینجانب در این شهرستان ها اعلام کنند.

نماینده جنوب کرمان در مجلس نظر مردم را درباره کابینه جویا شد

نماینده جنوب کرمان در مجلس نظر مردم را درباره کابینه جویا شد

این نماینده مجلس، نظر مردم، نخبگان و صاحب نظران را در انتخاب و تشکیل کابینه ای قوی برای دولت بسیار مهم برشمرد و بر استفاده از نظر نخبگان و صاحب نظران تاکید کرد.

وی تصریح کرد: برای تشکیل دولتی کارآمد و قوی نیاز به نظر مردم، نخبگان و صاحب نظران داریم تا با خرد جمعی نخبگان کابینه ای قوی و پویا تشکیل دهیم.

شکرالهی راه اندازی سامانه معرفی مدیران دولت سیزدهم را برای معرفی مدیران آینده کشور توسط رئیس جمهوری فعالیتی بسیار خوب ارزیابی و بر همفکری بیشتر مردم و نخبگان در انتخاب وزیران قوی تاکید کرد.

نماینده مجلس تشکیل دولتی متخصص، با تجربه و جهادی را حق مردم دانست و افزود: مردم و نخبگان باید در انتخاب وزیران و کابینه نظر دهند تا شاهد تشکیل دولتی قوی باشیم.

 بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت از امروز با حضور و سخنرانی رئیس‌جمهوری در مجلس شورای اسلامی آغاز شده است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار