امام جمعه سیرجان گفت: مسئولان باید از زندگی ائمه اطهار(ع) و شهدای انقلاب درس بگیرند و شاخصه‌های مهم خدمتگزاری را در خود تقویت کنند.
کد خبر: ۹۸۸۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵ 26 August 2021

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی روز پنجشنبه در مراسم غبارروبی و گلباران گلزار شهدای سیرجان با حضور مدیران شهرستان به مناسبت هفته دولت افزود: هفته دولت فرصتی است تا مسئولان با روحیه بهتر به طور جدی پیگیر تحقق مطالبات مردم باشند.

وی از مسئولان شهرستان خواست با تقویت روحیه خدمتگزاری صادقانه با تأسی از منش خدمت بی‌ادعای شهدای دولت، عزم و اراده خود را برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم شایسته این منطقه مضاعف کنند.

امام جمعه سیرجان صداقت و مجاهدت در خدمت را ویژگی‌های اصلی شهیدان رجایی و باهنر عنوان و بیان کرد: ایمان، توکل بر خدا، اخلاص، صداقت، مجاهدت در خدمت و ولایی بودن امتیازات اصلی شهیدان رجایی و باهنر بوده است.

وی افزود : از تلاش تمام مدیرانی که صادقانه برای رفع مشکلات مردم در تلاش هستند، صمیمانه تقدیر می‌کنم و امیدواریم با عنایات خداوند متعال در دولت جدید با وحدت بین مردم و مسئولان، زمینه‌های رشد و پیشرفت روزافزون کشور در حیطه‌های مختلف فراهم شود.

 امام جمعه و مسئولان سیرجان امروز به مناسبت هفته دولت با حضور در گلزارشهدای این شهرستان ضمن ادای احترام به ساحت شهیدان، با ذکر فاتحه، غبارروبی و عطرافشانی یاد و خاطر شهدا را گرامی داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار