مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از هزینه چهار میلیارد و ۲۲۲ میلیون تومانی در حوزه مسکن مددجویان استان طی پنج‌ ماهه امسال خبر داد و گفت: ۸۸ واحد مسکونی طی این مدت تحویل مددجویان شهری و روستایی این نهاد شده است.
کد خبر: ۹۹۰۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵ 01 September 2021

به گزارش تابناک کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان کرمان، یحیی صادقی ادامه داد: این میزان اعتبار برای تعمیر ۲۶۶ واحد مسکونی، احداث ۸۸ واحد مسکن شهری و روستایی و خرید چهار واحد مسکونی انجام‌شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان خاطرنشان کرد: از اعتبار هزینه شده در حوزه مسکن مددجویان استان کرمان در پنج‌ماهه امسال یک میلیارد و ۴۶۸ میلیون تومان از محل کمک‌های خیران و مابقی از محل اعتبارات دولتی این نهاد هزینه شده است.
وی با اشاره به اینکه حل مشکل مسکن مددجویان تحت حمایت در توانمندسازی آنان نقش مهمی دارد افزود: تلاش داریم با ساخت، خرید، تعمیر، بهسازی و بازسازی و مقاوم‌سازی منازل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بویژه مددجویان ساکن در مناطق محروم نسبت به حل مشکل آنان در حوزه مسکن اقدام کنیم.
صادقی ضمن تشکر و قدردانی از مشارکت خیران در کمک به حل مشکل مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به اجرای طرح رضوان توسط کمیته امداد اشاره کرد و گفت: طرح رضوان باهدف جذب مشارکت‌های مردمی برای ساخت مسکن مددجویان و نیازمندان توسط این نهاد در حال اجراست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار