معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: دو هفته گذشته با کمبود واکسن مواجه بودیم اما واکسیناسیون کرونا در استان از این هفته سرعت می‌گیرد.
کد خبر: ۹۹۱۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶ 04 September 2021

حسین صافی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان ، با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان کرمان اظهار داشت: خوشبختانه استان کرمان در حال حاضر در وضعیت بهتری نسبت به هفته‌های گذشته قرار دارد و در 24 ساعت گذشته هزار و 463 نفر فرد مشکوک و قطعی در بیمارستان‌های استان کرمان بستری شدند.

وی با بیان اینکه این آمار نسبت زمان اوج پیک پنجم بهتر بوده اما نسبت به قبل از پیک هنوز آمار ما بالا است و امیدواریم که روند نزولی در استان ادامه پیدا کند و بستری‌های ما به زیر 200 نفر در روز برسد گفت: همان طور که در مقطعی از زمان در چند ماه قبل به این نتیجه رسیدیم.

معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه نیاز به همراهی همه مردم هستیم و اینکه همه به مسئولیت اجتماعی خود به بهترین نحو عمل کنند افزود: برای گذر از این شرایط بیش از هر چیز به رعایت دستورالعمل‌ها نیازمندیم.

وی با بیان اینکه در دو هفته گذشته تعداد واکسنی که در استان کرمان نیاز بود هم برای کسانی که باید تزریق دوز دوم خود را انجام می‌دادند و هم برای کسانی که برای دوز اول مراجعه می‌کردند متناسب با واکسن مورد نیاز ما نبود ادامه داد: در هفته‌های گذشته با کمبود واکسن مواجه بودیم اما روند واکسیناسیون در استان قطع نشد.

صافی‌زاده با اشاره به اینکه روز گذشته مقداری سهمیه واکسن دریافت کردیم و عملاً واکسیناسیون در استان ادامه دارد افزود: امیدواریم با ورود محموله‌های بزرگ واکسنی که به کشور وارد شده واکسیناسیون کرونا در روزهای آینده با حداکثر ظرفیت ادامه پیدا کند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه روزهای پیش رو روزهای خوبی در تزریق واکسن در استان کرمان است و می‌توانیم پذیرای واجدین شرایط باشیم گفت: مردم ما مطمئن باشند که تاخیر چند روزه در دریافت دوز دوم واکسن مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار