به گفته فرمانده انتظامی ساوجبلاغ، اعضای باند فروش واحدهای مسکونی شهر جدید هشتگرد با هزار میلیارد ریال کلاهبرداری در این شهرستان دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۹۳۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰ 14 September 2021

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ علی سلیمانی گفت: در پی ارجاع چندین فقره پرونده کلاهبرداری از دادسرای عمومی و انقلاب شهر هشتگرد به پلیس آگاهی با موضوع فروش واحد آپارتمان به چندین نفر در شهر جدید و واگذار نشدن واحد های مسکونی به مال باختگان، شناسایی و دستگیری کلاهبرداران به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرارگرفت.

وی ادامه داد: در بررسی های مقدماتی مشخص شد که افرادی تحت عنوان یک شرکت از طریق طرح واگذاری آپارتمان ، اقدام به فروش واحدهای آپارتمانی در شهر جدید هشتگرد کرده اند ولی هیچ گونه آپارتمانی به مردم تحویل نداده و متواری شده اند.

سلیمانی افزود: متهمان اقدام به فروش ۵۶۰ واحد مسکونی و آپارتمان به ۵۰۰ نفر نفر کرده اند در حالی که کل واحد های موجود ، ۱۰۴ واحد بوده است.

وی گفت: این افراد با اطلاع از اینکه تحت تعقیب هستند بدون برجاگذاشتن هیچ ردی از استان البرز متواری شده بودند که با تلاش شبانه روزی کارآگاهان ،  مخفیگاه هر سه نفر آنها در استان های تهران و مازندران شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی ضمن دستگیری در عملیات های جداگانه، به پلیس آگاهی ساوجبلاغ منتقل شدند.

سلیمانی ادامه داد: ۱۵ نفر دیگر که در انجام این اقدامات مجرمانه دخیل بودند دستگیر شدند و  ارزش کلاهبرداری های صورت گرفته  حدود هزار میلیارد ریال برآورد  شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به اعلام شکایت از سوی ۵۰۰ نفر از شهروندان در خصوص این پرونده ، گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار