امام جمعه دهدشت گفت : تغییرات مداوم مدیریتی در بهزیستی کهگیلویه به جامعه هدف ضرر می‌زند.
کد خبر: ۹۹۳۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳ 14 September 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در دیدار مدیران بهزیستی و کمیته امداد اظهار داشت: نهادهای حمایتی توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش را مورد توجه و رسیدگی قرار دهند.
امام جمعه دهدشت گفت: مددجویان این نهادها متناسب با مشکلات نیاز به حمایت دارند در برخی خانواده‌ها ظرفیت‌ اشتغال خانگی وجود دارد و اجرای یک طرح می‌تواند اقتصاد خانواده را پویا کند.
وی با اشاره به سومین تغییر مدیریت بهزیستی شهرستان طی یک سال افزود: مدیر برای برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری نیاز به پشتوانه و تمرکز دارد تغییرات مداوم مدیریتی و انتخاب سرپرست جامعه هدف را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: آقای مدیرکل بهزیستی توجه کند تغییرات مداوم به جامعه هدف ضرر می‌زند.
امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه برخی مدیران برای رفع مشکل مراجعه کننده چاره‌اندیشی ندارند و گره به کار مردم می‌زنند، اضافه کرد: فقط قوانینی که اجازه انجام کار نمی‌دهد را خوب بلدند و دنبال تبصره و ماده بندها گره‌گشا نیستند.
وی گفت: البته مدیر کمیته امداد شهرستان همواره برای انجام کار مددجویان به دنبال بند و تبصره‌های شدنی است همه سعی خود را برای رسیدگی به مشکل مردم دارد و تا جایی که امکان دارد طرح و برنامه اشتغال ارائه می‌دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار