تراکتور امروز در دیدار حساس از مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان میرود.
کد خبر: ۹۹۳۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰ 14 September 2021

به گزارش تابناک تبریز،النصر عربستان از ساعت 20:30 در قطر به مصاف تراکتور ایران خواهد رفت. النصر تیم قدرتمندی است اما آنچه باعث نگرانی هواداران تراکتور در این مسابقه است نه قدرت تیم حریف که وضعیت تیم تراکتور است. تراکتور پیش از شروع این مسابقه به هیچ عنوان تمرین مناسبی نداشته است. فیروز کریمی که جانشین فراز کمالوند در این تیم شده شاید قبل از بازی با النصر فقط 3 جلسه با بازیکنان تراکتور تمرین کرده است!

تراکتور برای دومین بار به مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافته و جالب این‌که این تیم در نخستین حضور خود در این مرحله در سال ۲۰۱۶ با النصر امارات دیدار کرد که در مجموع دو بازی رفت‌و‌برگشت با نتیجه ۵ بر ۴ شکست خورد و حالا با تیم هم‌نام عربستانی رودررو خواهد شد.

اما النصر که از تیم‌های پرافتخار عربستان به حساب می‌آید، در لیگ قهرمانان آسیا از سابقه نسبتاً زیادی برخوردار است. این تیم در فصل گذشته تا مرحله نیمه‌نهایی پیش رفت که در این مرحله در ضربات پنالتی نتیجه را به پیروزی واگذار کرده و از راهیابی به فینال مسابقات ناکام ماند.

با این‌که تراکتور دچار حواشی زیادی طی چند روز گذشته شد و سرمربی تیم یک هفته مانده به این دیدار حساس تغییر کرد و حتی صحبتهایی مبنی بر انصراف و تعویق این دیدار از سوی تراکتور مطرح شد اما هرچند تراکتور روی کاغذ از شانس کمتری نسبت به النصر برخوردار است اما با توجه به برگزاری بازی دو تیم در زمین بی‌طرف و به‌صورت تک بازی که امکان خلق شگفتی در این‌گونه دیدارها زیاد است، بنابراین احتمال صعود قرمزپوشان دیار آذربایجان به مرحله بعدی وجود دارد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :