فرماندار کرج گفت: هیچ نظارتی بر مرکز اصلی فروش پوشاک قاچاق در شهر کرج صورت نمی‌گیرد و دستگاه‌های متولی امر باید در این زمینه ورود پیدا کنند.
کد خبر: ۹۹۳۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴ 15 September 2021

نظارتی بر فروش پوشاک قاچاق در کرج نیست/ضرورت تشکیل قرارگاه مبارزه با کالای قاچاق وارز

به گزارش «تابناک البرز» غفور قاسم پور در حاشیه نظارت بر اصناف کرج گفت: متأسفانه در طول این سال‌ها یکی از مرکزی ترین خیابان‌های شمال شهر کرج به کانون اصلی عرضه و فروش پوشاک قاچاق شده است و بدون هیچ نظارتی اجناس وارداتی بدون درج قیمت و سلیقه‌ای به مردم عرضه می‌شود.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج فرهنگ تولید داخلی و رونق اقتصادی تصریح کرد: رشد قارچ گونه و فعالیت آزادانه مراکز عرضه پوشاک قاچاق قبح خرید و فروش اجناس قاچاق را ریخته است و به امری عادی در جامعه تبدیل شده که علاوه برجنبه اقتصاد، فرهنگ را نیز نشانه گرفته است.

قاسم پور تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان کرج و نظارت و برخورد قاطعانه با کالاهای بدون درج قیمت را که عموماً گرانفروشی و ترویج فرهنگ غرب را به همراه دارد مورد تأکید قرار داد.

وی افزود: گشت‌های ویژه نظارتی اماکن از این مراکز باید به جد در دستور کار قرار گیرد و با افرادی که برای سود بیشتر قانون را دور می‌زنند و مستقیم و غیر مستقیم زمینه ساز شکاف طبقاتی و تخریب فرهنگ اجتماعی شهر می‌شوند برخورد شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار