سرپرست فرمانداری پاوه در گفتگو با تابناک:
سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه گفت: آب شرب شهر پاوه از نظر کیفی مشکلی نداشته و عمده مشکل آبرسانی در شهر بانه‌وره است.
کد خبر: ۹۹۴۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲ 17 September 2021

جلیل بالایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به وضعیت کرونایی قرمز شهرستان پاوه اظهار کرد: به صورت میانگین روزانه ۵۱ بیمار کرونایی در بیمارستان شهر پاوه بستری بوده و ۷۵ درصد ظرفیت تخت‌های بیمارستانی به بیماران کرونایی اختصاص داده شده است.

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون یک نفر از کادر بهداشت و درمان شهرستان پاوه در راه مبارزه با کرونا جان خود را از دست داده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه به واکسیناسیون علیه ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: تزریق واکسن کرونا در این شهرستان رشد چندانی نداشته و روزانه کمتر از ۳۰۰ نفر برای واکسیناسیون به مراکز تعیین شده مراجعه می‌کنند، در حالی که پتانسیل تزریق روزانه یک هزار دُز واکسن کرونا در شهرستان پاوه وجود دارد.

بالایی تصریح کرد: تاکنون ۵۳ درصد افراد بالای ۱۸ سال در شهرستان پاوه علیه ویروس کرونا واکسینه شدند.

وی به مراکز واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در شهرستان پاوه اشاره کرد و افزود: ۲ مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهری و ۱۴ مرکز بهداشت و درمان و خانه بهداشت برای تزریق واکسن کرونا فعال است.

سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه با اشاره به مشکلات آبی این شهرستان گفت: هیچ مشکلی در کیفیت آب شرب شهر پاوه وجود نداشته و تنها ۳۰۰ خانوار که در مناطق مرتفع زندگی می‌کنند، در برخی ساعات روز با قطعی آب مواجه هستند.

بالایی ادامه داد: مشکل جدی آبی در شهرهای باینگان، نوسود و نودشه وجود نداشته و تنها بانه‌وره با مشکل آبی روبرو است، آب شرب بخش عمده‌ای از این شهر طریق چشمه و آبرسانی سیار تامین می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار