در ستاد استانی مطرح شد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بهبود وضعیت رنگ کرونایی استان خبر داد.
کد خبر: ۹۹۴۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲ 18 September 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حسین کلانتری در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا گفت : اولین سفر آقای رئیسی به عنوان رئیس جمهور در مجامع بین المللی و عضویت در پیمان شانگهای بسیار ارزشمند است.
کلانتری با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار داشت : این هفته فرصتی است برای تجدید میثاق با آرمان شهدا ضمن اینکه باید به این نکته توجه کرد که جایگاه فعلی و موفقیت های کشور نتیجه خون شهدا است.
استاندار گفت : استان ما به لطف خدا و همکاری مردم ، تلاش های شبانه روزی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ، مجریان طرح شهید سلیمانی ، مسئولین دستگاه ها و رسانه ها ضمن عبور از پیک از وضعیت قرمز به وضعیت نارنجی برگشت .
کلانتری افزود : برگشت از وضعیت قرمز به وضعیت نارنجی ، دلیلی برای عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی نیست بلکه نشان دهنده اهمیت رعایت پروتکل های است .
استاندار با بیان این نکته که اکنون مسئله مهم رعایت دقیق دستورالعمل ها است ، گفت : در ادامه اگر همه دستگاه ها و مردم هماهنگ باشند می تواند از وضعیت نارنجی به زرد و از زرد به آبی و حتی سفید برگشت .
وی ادامه داد : برگشت از وضعیت قرمز به وضعیت نارنجی ، سندی برای نشان دادن موفقیت ها پس از رعایت پروتکل ها است و این یعنی اگر ما همچنان دستورالعمل ها را رعایت کنیم موفقیت های بیشتری را شاهد خواهیم بود .
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت : ضمن خدا قوت به وزیر بهداشت ، ایشان مبنای و سهم واکسیناسیون را عملکرد استان ها قرار داده است که اکنون کهگیلویه و بویراحمد توانایی تزریق روزانه تا 30 هزار دوز واکسن را دارد .
کلانتری افزود : با توجه به سرعت تزریق واکسن در استان و نزدیک به اتمام بودن ذخیره واکسن استان از وزیر تقاضا داریم که سهم واکسن استان را افزایش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار