معاون اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: میزان تسهیلات اشتغالزایی جوانان برای این استان در سال جاری تاکنون صفر است.
کد خبر: ۹۹۴۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲ 19 September 2021

محمد حسین‌زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به تسهیلات اشتغالزایی اظهار کرد: میزان تسهیلات اشتغالزایی جوانان طی سال ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه صفر شد.

وی افزود: تسهیلات اشتغالزایی جوانان هر ساله در تیر یا مردادماه به استان‌ها ابلاغ می‌شود، اما تاکنون اعتباری برای این استان کرمانشاه درنظر گرفته نشده است.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: در سال‌های گذشته پس از ابلاغ اعتبارات تسهیلات اشتغالزایی جوانان رایزنی‌های لازم با ۲ بانک طرف قرارداد انجام و جوانان با برنامه و طرح به بانک‌های مذکور معرفی می‌شدند.

حسین‌زاده با اشاره به میزان تسهیلات اشتغالزایی جوانان در سال ۹۹ گفت: ۹ میلیارد ریال در قالب ۲۳ فقره تسهیلات برای خرید دام‌های سبک در سال گذشته توسط یکی از بانک‌های عامل استان کرمانشاه به جوانان اعطا و اشتغالزایی مفید و مولدی شکل گرفت.

وی افزود: ۹ میلیارد ریال در قالب هشت فقره تسهیلات از طرف یکی دیگر از بانک‌های عامل استان کرمانشاه به جوانان برای راه‌اندازی کارگاه‌های ام‌دی‌اف سازی، آهنگری، جوشکاری و دیگر کارهای تولیدی صنعتی کوچک اعطا شد.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اعتبارات بسیار کم اشتغالزایی جوانان با توجه به آمار بالای بیکاری در این استان مناسب نبوده و مشکل را حل نمی‌کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار