در نیمسال نخست ۱۴۰۰؛
تابناک سمنان: سید یاسر حسن پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: ۱۹ پروانه جدید برای فعالیت دفاتر پیشخوان شهری و روستایی در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ صادر شد.
کد خبر: ۹۹۵۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹ 20 September 2021

19 پروانه جدید دفتر پیشخوان روستایی در استان سمنان صادر شد

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان بیان کرد: ۵۳ درخواست ایجاد دفاتر پیشخوان نیمسال نخست ۱۴۰۰ در استان سمنان ثبت شد که برای ۱۲ مورد پروانه جدید دفتر روستایی صادر شد.

سید یاسر حسن پور گفت: با توجه به اهمیت فعالیت دفاتر پیشخوان و امر برون سپاری خدمات از سوی دستگاه‌های اجرایی به دفاتر به ویژه در دوران شیوع کرونا، دبیرخانه دفاتر پیشخوان مستقر در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برای صدور پروانه‌های جدید به طور فعال اقدام می‌کند که این اقدام خود باعث ایجاد زمینه اشتغالزایی در استان می‌شود.

حسن پور همچنین افزود: هدف اصلی از ایجاد دفاتر پیشخوان روستایی توزیع عادلانه ارائه خدمت و دسترسی سریع و آسان مردم شهر و روستا به خدمات الکترونیکی دولتی است و طی ۶ ماه نخست امسال با ایجاد ۱۲ دفتر جدید روستایی و ۷ دفتر شهری در استان تا حدودی این موضع تحقق یافت.

وی در پایان گفت: دفاتر پیشخوان ضمن رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و الزامات فاصله‌گذاری اجتماعی در این ایام باید شرایط محیطی را به گونه‌ای فراهم کنند که ارباب رجوع با کمترین مشکل مواجه شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

 

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار