در قالب طرح ۷۲ ساعته؛
تابناک سمنان: سرهنگ محمد اسماعیل حداد رییس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان گفت: بیش از ۱۸ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در قالب طرح ۷۲ ساعته در استان سمنان کشف شد.
کد خبر: ۹۹۵۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵ 20 September 2021

کشف بیش از ۲ هزار میلیارد کالای قاچاق در کشور

 

 

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان در تشریح اجرای طرح ۷۲ ساعته مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت مقابله با قاچاق اقلام ممنوعه گفت: ۱۸ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در قالب طرح ویژه پلیس امنیت اقتصادی کشف شد و در این طرح سراسری با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت رده‌های انتظامی، ۲۰ متهم دستگیر و ۱۴ دستگاه خودرو توقیف شد.

وی بیان کرد: قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل برهم زننده امنیت اقتصادی کشور و بروز ناامنی اقتصادی است که منجر به از دست رفتن فرصت‌های شغلی بی‌شماری نیز می‌شود.

سرهنگ محمد اسماعیل حداد نیز با اشاره به کشف ۱۹۵ کیلو تریاک در عملیات مسلحانه و کویری پلیس اظهار داشت: اقدامات عملیاتی پلیس سمنان برای شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ با دریافت خبری از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی مبنی بر انتقال یک محموله مواد از شرق به مناطق شمالی کشور آغاز شد.

سردار عبدالله حسنی افزود: چند تیم عملیاتی به محور کویری دامغان- جندق اعزام و به طور محسوس و نامحسوس این جاده را زیرنظر گرفتند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از شناسایی ۲ دستگاه خودروی سواری متعلق به قاچاقچیان خبر داد و تصریح کرد: سواری سمند حامل مواد پس از فرار، با شلیک دقیق ماموران در قالب طرح مهار، پس از طی مسافتی متوقف شد.

او با اعلام توقیف پژو ۴۰۵، از کشف ۱۹۵ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در این عملیات خبر داد و گفت:۵ سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار