نماینده، ولی فقیه در استان اردبیل گفت: انتظار می‌رود بازگشایی شهیدگاه در محوطه بقعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی تکمیل شود.
کد خبر: ۹۹۵۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷ 20 September 2021

 آیت‌الله سید حسن عاملی در دیدار با معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در اردبیل اظهار داشت: انتظار می‌رودبا هدف ایجاد فضای دل‌باز برای شهروندان اردبیل، بازگشایی شهیدگاه در محوطه بقعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی تکمیل شود.
وی بیان کرد: با توجه به این که آپارتمان‌سازی برای کودکان و نوجوانان شرایط سختی را ایجاد کرده است، بنابراین با بازگشایی شهیدگاه ما امروز شاهد خیل جمعیت برای گذراندن اوقات فراغت و بازی کودکان در این مجموعه هستیم که به گستردگی فضای دل باز در مناسبت‌های ملی و مذهبی منجر شده است.
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: در سال‌های اخیر اقدامات قابل توجهی در این محوطه انجام یافته و شرایط مساعدی را به وجود آورده تا آیین‌های تاسوعا، عاشورا و نماز‌های عید قربان و فطر و سایر تجمعات در این محوطه انجام شده و ما زیبایی‌های بقعه شیخ صفی‌الدین را در قاب تصویر به رخ جهانیان بکشانیم.
محوطه شهیدگاه اردبیل بازگشایی شودعاملی افزود: این بازگشایی هویت تاریخی و شیخ صفی‌الدین اردبیلی را به نمایش گذاشته که امیدواریم در این بازگشایی سایر فضا‌های مورد نیاز نیز تملک شده است.
وی تصریح کرد: تلاش مؤثر راه و شهرسازی استان در اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی به ویژه طرح تملک و بازگشایی شهیدگاه حائز اهمیت بوده و انتظار می‌رود شرکت بازآفرینی شهری به شکل صد درصد فضا‌های باقی‌مانده را تملک و این امر را به شکل جامع و کامل به سرانجام برساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار