امام جمعه بوشهر:
امام جمعه بوشهر با بیان اینکه اوج عظمت قدرت دفاعی نیروهای مسلح ایران در ۸ سال دفاع مقدس تجلی یافت گفت: پدافند و آفند فرهنگی و مقابله با تهاجم نرم دشمنان باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.
کد خبر: ۹۹۵۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴ 20 September 2021

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در جمع فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی استان بوشهر با قدردانی از خدمات ارزنده نیروهای مسلح در عرصه صف و و ستاد اظهار داشت: 8 سال دفاع مقدس هیچگاه در تاریخ جهان و ایران اسلامی فراموش نمی‌شود و نیروهای مسلح و رزمندگان اقتدار دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر استقلال یک کشور را منوط به اقتدار نیروهای مسلح آن دانست و بیان کرد: کشوری که دارای نیروهای مسلح قوی و توانمند باشد هیچ کشوری نمی‌تواند به آن تعرض کند.

امام جمعه بوشهر یکی از مولفه‌های اقتدار، پیشرفت و بقا هر کشور را وجود نیروهای مسلح مقتدر و کارآمد دانست و افزود: نیروهای مسلح کارآمد باید در حوزه ستاد دارای اندیشه‌های دانش‌بنیان و شاخصه‌های قوی مدیریت نظامی و در عرصه صف نیز دارای توانمندی عملیاتی در بخش‌های هوایی، دریایی، زمینی و مدیریت کلان جغرافیای کشور و منابع انسانی با رزم بالا باشد.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح قوی و کارآمد باید دارای تجهیزات سخت‌افزاری و پیشرفته‌ترین امکانات الکترونیکی و توانمندی تولید و مرجعیت باشد گفت: نیروهای مسلح کارآمد باید دارای تولید محصولات فوق روز باشند به به‌گونه‌ای کشورهای دیگر خواهان خرید جنگ افزارها این کشور باشند.

صفایی بوشهری 4 ضلع مهم نیروی مسلح قوی و توانمند را اقتدار، تولید محصول و تجهیزات پیشرفته و به روز، و قدرت دانش‌بنیان و فوق روز دانست و تأکید کرد: امروز نیروهای مسلح دارای فرماندهان با اندیشه‌های فوق‌العاده قوی نظامی و کارکنانی کارآمد است که بسیاری از ارتش‌ها از این ظرفیت محروم هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر توانمندی نیروهای مسلح ایران اسلامی را بی‌نظیر دانست و افزود: اکنون نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در صف و ستاد دارای فرماندهان با اندیشه دانش‌بنیان و نیروهای رزمی قوی با تاکتیک رزم دفاعی بالا است.

امام جمعه بوشهر نیروهای مسلح را مایه افتخار و سرافرازی نظام و ملت ایران دانست و خاطر نشان کرد: امروز نیروهای مسلح در حوزه‌های مختلف دارای اقتدار و صلابت هستند که در عملیات‌ها و رزمایش‌های گوناگون این مهم به اثبات رسیده که مایه افتخار و اقتدار ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه اوج عظمت نیروهای مسلح و قدرت دفاعی کشور در 8 سال دفاع مقدس تجلی یافت تصریح کرد: هنوز عظمت 8 سال دفاع مقدس و آثار و برکت‌های آن کشف نشده است.

صفایی بوشهری باتأکید بر توجه به برنامه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان تصریح کرد: پدافند و آفند فرهنگی و مقابله با تهاجم نرم دشمنان باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اقتصاد و قدرت نظامی را 2 مولفه مهم هر کشور دانست و تصریح کرد: هر چند مولفه‌های رسانه‌ای، فرهنگی، اجتماعی و دیگر حوزه‌ها بسیار مهم است ولی دشمنان بر روی 2 مولفه اقتصاد و قدرت نظامی برای فشار به کشورها توجه ویژه دارند.

امام جمعه بوشهر تأکید کرد: در این راستا ارتقا در عرصه نظامی و اقتصادی باید همواره در اولویت باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار