رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از آغاز به کار سامانه اینترنتی تعویض پلاک در این منطقه پس از تهران خبر داد.
کد خبر: ۹۹۵۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲ 20 September 2021

سرهنگ محمدرضا محمدی با بیان اینکه شماره گذاری اینترنتی با نوبت دهی اینترنتی متفاوت است ادامه داد: همه شهروندان باید پیش از تعویض پلاک نوبت دهی اینترنتی را انجام دهند اما با ارائه این خدمت شهروندان می‌توانند از طریق  sakha.epolice.ir و اپلیکیشن "پلیس من" خدمات راهنمایی و رانندگی و شماره گذاری اینترنتی را دریافت کنند.

رییس پلیس راهور استان اصفهان افزود: با ارائه این خدمت بیش از ۷۵ تا ۸۰ درصد فرایند تعویض پلاک خودرو در منزل از طریق اینترنت انجام می‌شود و  شهروندان می‌توانند پلاک را خودشان انتخاب کنند و موضوع احراز سکونت را انجام دهند.

وی بیان کرد: در این طرح فرآیند تعویض پلاک خودرو شهروندان به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود اما بازدید خودرو، ارائه اسناد قدیم و دریافت اسناد جدید و فک پلاک خودرو در مدت زمان کمتر از ۱۵ دقیقه بدون پیاده شدن از وسیله نقلیه در یک لاین "وی ای پی" و تنها در مرکز شماره یک اصفهان انجام خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه روزانه بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ تعویض پلاک فقط در شهر اصفهان انجام می‌شود اضافه کرد: در زمان حاضر ظرفیت نوبت دهی برای تعویض پلاک اینترنتی محدود است و بطور طبیعی احتمال بروز مشکلات و نواقصی وجود دارد و روزانه حدود ۴۰ تعویض پلاک از این طریق انجام می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد که این طرح در آینده توسعه پیدا کند و تمامی تعویض پلاک‌ها اینترنتی انجام شود.

رییس پلیس راهور استان اصفهان تاکید کرد: شهروندان پس از تکمیل مدارک و با دریافت نوبت اینترنتی به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند تا بدون معطلی و صرف وقت اضافه خدمات مطلوب را بدون هزینه مضاعف دریافت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار