سرپرست شهرداری همدان گفت: این پروژه که توسط شهرداری منطقه چهار به اتمام رسید، کوی کوثر را از یک طرف به بلوار انقلاب و از طرف دیگر به بلوار آیت الله نجفی متصل می‌کند و این محله را از بن بست خارج خواهد کرد.
کد خبر: ۹۹۵۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱ 20 September 2021

سرپرست شهرداری همدان گفت: این پروژه که توسط شهرداری منطقه چهار به اتمام رسید، کوی کوثر را از یک طرف به بلوار انقلاب و از طرف دیگر به بلوار آیت الله نجفی متصل می‌کند و این محله را از بن بست خارج خواهد کرد.

به گزارش تاناک همدان، مجید شاکری گفت: طبق پروژه‌های مصوب شهرداری منطقه چهار در سال ۱۴۰۰، احداث معبری مهم و موثر را در کوی کوثر در دستور کار اجرایی واحد فنی و عمرانی قرار دادیم که اثر مطلوبی بر روند زندگی ساکنان این محله خواهد گذاشت.

وی گفت: این محله از دیرباز با مشکلات متعددی روبرو بوده است و سعی کردیم با اجرای چند پروژه مختلف و همزمان، کیفیت زندگی شهری ساکنان خوب این منطقه را ارتقا دهیم.

سرپرست شهرداری همدان تصریح کرد: طول این مسیر ۲ کیلومتر است که کوی کوثر را از یک طرف به بلوار انقلاب و از طرف دیگر به بلوار آیت الله نجفی متصل می‌کند و این محله را از بن بست خارج خواهد کرد.

شاکری اظهار کرد: از ابتدای سال تیم فنی و عمرانی منطقه چهار، عملیات خاکبرداری و زیرسازی این مسیر را در برنامه کاری خود قرار داد و اکیپ امانی در ماه‌های گذشته کار جدولگذاری را به طول یک کیلومتر به اتمام رساند.

وی با اشاره به اینکه این معبر، خاکی و دارای مشکلات متعدد بود، تصریح کرد: مساحت اجرای این پروژه ۱۳ هزار مترمربع بود که با توجه به ناهمگون بودن این مسیر و مشکلات مختلف معبر، چندین ماه عملیات خاکبرداری و تسطیح طول کشید.

سرپرست شهرداری همدان گفت: عملیات روکش آسفالت این معبر با ۲۱۵۰ تن آسفالت در دو فاز انجام شد که به یاری خدا و کمک همکاران توانستیم در هفته اخیر عملیات آسفالت‌ریزی را در فاز پایانی به طور کامل انجام دهیم.

شاکری تصریح کرد: این پروژه با هزینه ۳۵ میلیارد ریالی و از محل درآمد‌های شهرداری منطقه چهار احداث شد و اکنون قابل بهره‌برداری است و به ساکنان خوب کوی کوثر تقدیم می‌شود.

وی ادامه داد: در حاشیه این پروژه، در حال احداث یک پارک نواری هستیم و امید است با تلاش بی‌وقفه واحد فضای سبز شهرداری منطقه چهار، عملیات احداث و کاشت درختان در این قسمت به زودی به پایان برسد و موجب زینت مسیر و لذت ساکنان شود.

سرپرست شهرداری همدان با اشاره به عدم رعایت بهداشت از سوی برخی، تاکید کرد: امیدواریم شهروندان عزیز در نگهداری و پاکیزگی این مسیر اهتمام داشته باشند و زباله هایشان را در رودخانه مجاور نریزند و راس ساعت ۹ شب با بیرون گذاشتن کیسه‌های زباله، شهرداری را در این راه کمک کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار