طبق آخرین آمار منتشر شده از فوتی های کرونا در استان سمنان، در فاصله یکشنبه ۲۸ تا دوشنبه ۲۹ شهریور، هیچ فوتی کرونا ثبت نشد و یک نفر مشکوک به کرونا در استان جان باخت.
کد خبر: ۹۹۵۳۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۹ 21 September 2021

شبانه‌روز گذشته بدون فوتی کرونا در استان سمنان سپری شد

به گزارش تابناک سمنان کمیته اطلاع رسانی مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان شامگاه دوشنبه اعلام کرد که در فاصله یکشنبه تا دوشنبه، تعداد ۲۷۲ نفر محتمل به ابتلا به کرونا به بیمارستان های استان سمنان مراجعه کردند.

بنا بر این گزارش در این مدت جمع کل موارد مثبت و مبتلای قطعی به کرونا در استان سمنان ۲۴۱ نفر بود و ۲۲۴ نفر نیز موارد مثبت سرپایی بودند، ضمن این که ۱۷ نفر نیز در این مدت به جمع بستریان کرونایی استان سمنان اضافه شدند.

هم چنین این کمیته خبر داد که ۳۳ نفر در همین مدت از مراکز درمانی استان سمنان مرخص شدند و هم اکنون جمع کل بستری های کرونایی استان سمنان در روز جاری شامل مبتلایان قطعی و مشکوک ۳۷۴ نفر است.

براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی سامانه ماسک وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی، شهرستان های سمنان، شاهرود، دامغان گرمسار و مهدیشهر در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های سرخه، آرادان و میامی زرد کرونایی هستند.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در ایران از دیروز (یکشنبه)تا امروز دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۷ هزار و ۳۹۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ٢ هزار و ۵۹۳ نفر از آنها بستری شدند.

طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۴۴ نفر دیگر بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع تلفات کرونا در کشور به ۱۱۷ هزار و ۵۲۶ نفر رسید.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار