نیم تن مواد مخدر در نی ریز کشف شد

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر و دستگیری ۴ قاچاقچی در نی ریز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۳۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰ 23 October 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: ماموران ایستگاه بازرسی قطرویه شهرستان نی ریز با همکاری عوامل یگان تکاوری در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و کنترل محور‌های مواصلاتی به یک کامیون کشنده مشکوک و در بازرسی از آن موفق شدند مقدار تقریبی ۴۹۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در کف تریلر جاساز شده بود، کشف و ضبط کنند.

او افزود: ماموران انتظامی آن شهرستان در عملیات دیگری هنگام گشت زنی در محور قطرویه _ سیرجان به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ نوک مدادی و یک دستگاه خودرو سواری زانتیا که با سرعت زیاد به سمت قطرویه در حرکت بوده مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: راننده هر ۲ خودرو ضمن بی توجهی به دستور ایست اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز خودرو‌ها و شلیک تیر به سمت لاستیک آن‌ها در نهایت خودرو زانتیا متوقف و سواری پژو ۴۰۵ متواری شد.

سردار حبیبی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو زانتیا مقدار ۱۰۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و ضبط شد، گفت: در مجموع طی این ۲ عملیات ضمن شناسایی و توقیف ۳ دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر در بازرسی به عمل آمده از خودرو‌ها ۶۰۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و ۴ متهم را در این زمینه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس اضافه کرد: شناسایی و توقیف خودرو پژو ۴۰۵ متواری در دست اقدام بوده و لازم است شهروندان به منظور تامین امنیت با نیروی انتظامی همکاری داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار