برنامه بسیج بمناسب دومین سالگرد سپهبد سلیمانی

جانشین بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس با اشاره به برنامه‌های سالروز شهادت شهید سلیمانی گفت: ۱۸ موکب بزرگ در سطح شیراز با پخت ۷ هزار پرس غذا و توزیع بین مردم نیازمند از ۶ تا ۱۵ دی برپا می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۹۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲ 30 December 2021

تابناک فارس به نقل از تسنیم:قاسم حسام‌پور اظهار داشت: شهادت شهید سلیمانی، نه تنها خللی در جریان مقاومت ایجاد نکرد، بلکه می‌توان گفت این مکتب و این جریان، بارورتر، منسجم‌تر و مصمم‌تر شد.

وی با تصریح بر اینکه با شهادت این سردار دل‌ها، بسیاری از آزادگان عالم، پیام شهید سلیمانی را دریافتند، ادامه داد: ما امروز با چهره‌هایی بسیار مصمم‌تر و استوارتر در مبارزه با استکبار مواجهه‌ایم و اینها همه به برکت خون پاک شهید سلیمانی است.

جانشین بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس گفت: همه می‌دانند که حاج قاسم، شخصیت تأثیرگذاری در کل منطقه و بر کل منطقه بود و دشمن تصور می‌کرد با ترور او می‌تواند از این همه تأثیرگذاری جلوگیری کند، در حالی که حاج قاسم، تربیت یافته انقلاب اسلامی و مکتب امام خمینی(ره) است؛ این مکتب اصیل، مکتب عدالت‌خواهی و زیر بار زور و ظلم و ستم نرفتن، و مکتب حق‌گرایی و ضدیت با استکبار است. این مکتب، امروز در سراسر جهان پیروان فراوان و بی‌شماری دارد.

وی به تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده توسط سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر پرداخت و گفت: برپایی میز خدمت جهادی تخصصی و عمومی، فضاسازی با محوریت حوزه مقاومت شهدای شهرداری همراه با نصب 500 بنر جلو اتوبوس‌ها و پنج هزار تراکت و پوستر در حوزه تاکسیرانی و شهرداری منطقه، و برپایی 18 موکب بزرگ در سطح شیراز با همکاری قرارگاه احمدابن‌موسی(ع) با پخت 7 هزار پرس غذا و توزیع بین مردم نیازمند از 6 تا 15 دی از جمله برنامه‌های شاخص این ایام است.

 

گلباران قبور شهدای مدافع حرم و سرکشی از خانواده محترم شهدا، برگزاری یادواره و مراسم یادبود شهید سلیمانی و تبیین مکتب این شهید عزیز، رایگان شدن حمل و نقل عمومی مسافر در سطح شهر شیراز توسط ناوگان حمل و نقل عمونی و ریلی(مترو) با شعار "امروز همه میهمان حاج قاسم هستیم" با ذکر یک صلوات، از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس است که حسام‌پور از آن یاد کرد.

وی گفت: برپایی یک موکب در هر شهرستان با محوریت بسیج ادارات شهرستان، از دیگر برنامه‌های این سازمان در سطح شهرستان‌های استان فارس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار